Menu

تماشا کنید: تریلر بازی Fallen Knight به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

به گزارش پردیس‌گیم، PQube قرار است وظيفه‌ی نشر بازی Fallen Knight محصول FairPlay Studios را بر عهده بگیرد. شرکت نامبرده اعلام کرد، این بازی قرار است برای PlayStation 4, Xbox One, Switch و PC عرضه شود.

با هم نگاهی خواهیم انداخت به توضیحات صفحه‌ی استیم بازی Fallen Knight :

"

یک داستان آینده‌نگرانه از یک شوالیه

بازی Fallen Knight یک بازی شوالیه‌ای آینده‌نگرانه است که بازیکنان را در نقش یکی از نوادگان لانسلات بزرگ در داستان شاه آرتور قرار می‌دهد. شما در این بازی هدایت لانسلات چهل و نهم را خواهید داشت و در یک فضای آینده‌نگرانه با شش قهرمان منحصر به فرد و با گذشته‌ی تاریک، مبارزه خواهید کرد. از این بازی انتظار یک گیم‌پلی سولزبورن گونه را داشته باشید که کوچکترین اشتباه شما را سخت مجازات می‌کند و در هنگام پیروزی با دست و دل بازی به شما پاداش می‌دهد.

یک سکوبازی خاطره‌انگیز

از یک سکوبازی (Platforming) خاطره‌انگیز که بازیکنان با آن آشنا و عاشقش هستند، لذت ببرید. البته با یک سیستم جاخالی و خلع سلاح کردن منحصر به فرد. به عنوان یک شوالیه‌ی میز گرد، کشتن باید آخرین راهکار شما باشد. سعی کنید با جاخالی دادن از ضربات دشمنان و خلع سلاح کردنشان مراحل را پشت سر بگذارید.

مبارزات نفس‌گیر با غول‌آخرها (Boss)

با غول‌آخرهای غول‌پیکری که در مسیر اجرای وظيفه‌تان قرار می‌گیرند، مبارزه کنید. هر غول‌آخر برای شکست خوردن چالش و معمای خاص خودش را می‌طلبد. آیا شما به عنوان شوالیه‌ی میز گرد، یارای رد کردن این چالش‌ها را دارید؟ "

تریلر بازی Fallen Knight را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Fallen Knight قرار است در سه‌ماهه‌ی نخست سال 2021 یعنی زمستان 99 و اوایل سال 1400 برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One, Switch و PC عرضه شود.

شایان ذکر است که این بازی ابتدا در سال 2019 میلادی از طريق Apple Arcade عرضه شده بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.