Menu

انحصار مرد عنکبوتی برای PlayStation روی تصویر جلد Marvel’s Avengers ذکر خواهد شد

تصویر جلد نسخه PS4 بازی Marvel's Avengers همیشه یادآور انحصار مرد عنکبوتی برای PlayStation خواهد بود. اخیرا شرکت Square Enix اعلام کرد مرد عنکبوتی سال 2021 به بازی Marvel's Avengers اضافه می‌شود، اما فقط بازیکنان PS4 و PS5 به آن دسترسی خواهند داشت و همین باعث عصبانیت تعدادی از بازیکنان پلتفرم‌های دیگر شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، این انحصار روی تصویر جلد بازی هم بازتاب داده می‌شود تا کسانی که به‌طور جدی گیمینگ و اخبار آن را دنبال نمی‌کنند، از این موضوع آگاه باشند. در شعبه استرالیایی آمازون، کاور بازی نشان داده شد و در آن انحصار مرد عنکبوتی برای PlayStation اطلاع‌‌رسانی شده است.

روی کاور صحبتی از زمان پایان انحصار این شخصیت زده نشده که البته غیر از این هم انتظار نمی‌رفت. معمولا وقتی یک بازی محتویات انحصاری داشته باشد، روی جلد آن زمان به پایان رسیدن این انحصار ذکر می‌شود اما این بار چنین نیست که یعنی انحصار مرد عنکبوتی در Marvel's Avengers دائم خواهد بود. Final Fantasy 7 Remake یک سال در انحصار زمانی PS4 قرار دارد و چنین چیزی روی تصویر جلد آن ذکر شده است.

Crystal Dynamics تایید کرد مرد عنکبوتی، تنها شخصیتی است که از بازی Marvel's Avengers در انحصار یکی از پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد.

بازی Marvel's Avengers روز 14 شهریور برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox One و Google Stadia منتشر می‌شود. بازی برای PS5 و Xbox Series X هم اواخر سال میلادی جاری در دسترس خواهد بود.