Menu

فیل اسپنسر: هدف مایکروسافت فروش کنسول‌های بیشتر از سونی و نینتندو نیست

فیل اسپنسر، رئیس Xbox، به تازگی گفته مایکروسافت نگران فروش کنسول‌های بیشتر از نینتندو و سونی نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، فیل اسپنسر با حضور در جدیدترین قسمت از پادکست Animal Talking، درباره رویکرد مایکروسافت در زمینه فروش کنسول گفت: "اگر فروش بیشتر کنسول‌ هدف و رویکرد ما بود، بازی‌های خودمان را برای کامپیوتر و Xbox One منتشر نمی‌کردیم و xCloud را به راه نمی‌انداختیم که بازیکنان با آن می‌توانند بازی‌های ما را با موبایل خود تجربه کنند.

من چقدر کنسول می‌فروشم در برابر شرکت‌ دیگر چقدر کنسول می‌فروشد؛ این‌ها کارهای سونی و نینتندو در گذشته است. رویکرد ما چنین نیست."

فیل اسپنسر گفت هدف مایکروسافت خلق تجربیات حول‌محور بازیکن است و دلیل Xbox Game Pass و xCloud هم همین است و به مردم اجازه دسترسی به عناوین First-Party از طریق انواع مختلف پلتفرم‌ها را می‌دهد. البته این کار منطقی است که مایکروسافت فعلا روی سرویس‌ها مانور بدهد چون با تاخیر Halo: Infinite تا سال 2021 دیگر دلیلی بر صحبت راجع به سخت‌افزاری که در زمان عرضه بازی بزرگی ندارد نیست.

همچنین چند وقت اخیر بازی‌هایی از Xbox 360 که لیست آن‌ها حذف شده بود، دوباره در فروشگاه مایکروسافت موجود شدند که شاید خبر خوبی برای طرفداران ویژگی Backward Compatibility باشد.

کنسول Xbox Series X در آبان ماه امسال منتشر خواهد شد.