Menu

تماشا کنید : جزئیات بیشتری از شخصیت رمپارت بازی Apex Legend مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، فصل ششم بازی Apex Legend تا دو روز آینده در دسترس قرار می‌گیرد همراه با تغییرات نقشه و سلاح‌های جدید، بزرگترین اتفاق بالقوه و به خصوص بین فصول همیشه شخصیت جدید است. در تریلر شخصیتی که امروز منتشر شد، سرانجام Respawn جزئیات بیشتری در مورد توانایی‌های رمپارت ارائه کرده است شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

همانطور که انتظار می‌رفت، توانایی تاکتیکی رامپارت به او اجازه می‌دهد دیوارهای پوششی را که می‌تواند از پشت آن شلیک شود، قرار دهد، اما پیچیدگی‌هایی نیز وجود دارد: میزان توان آتش خروجی در این حالت بیش از حالت عادی آسیب می‌رساند. به نظر می‌رسد که او می‌تواند سه دیوار را با موفقیت پشت سر هم برای هر یک از یاران خود در یک تیم استاندارد قرار دهد. انتظار می‌رود که نسخه ultimate او تیربار جدید شیلا باشد، اگرچه در این تریلر می‌بینم که مدت زمان بارگیری مجدد افزایش یافته، و حاکی از داشتن مهمات محدود است.

یکی از مسائلی که در مورد آن هنوز اطلاعات کافی نداریم توانایی منفعل بودن او است به طوری که یک هفته‌ای است ذهن ما را به خود مشغول کرده است. حالت زمان محدود همیشه با معرفی حالت گرافیتی برای Spitfire تکامل می‌یابد، که باعث افزایش حجم و گنجایش خشاب و سرعت بارگیری مجدد می‌شود. به نظر می‌رسد که این اساساً توانایی منفعل عمل کردن رمپارت در حالت معین بود‌، زیرا او می‌تواند با مسلسل‌های سبک نیز مهارت طبیعی داشته باشد و عکس‌ العمل قابل قبولی ارائه دهد و آمار مربوط به Spitfire ، Devotion و L-Star را به دست آورد. بنابراین اگر کسی بتواند از تیربار استفاده کند، شخصیت جدید رمپارت با آن بهترین است.

شما میتوانید تریلر تازه منتشر شده از توانایی‌های رمپارت را در ادامه از پردیس‌گیم مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه