Menu

بازی Red Dead 2 در بخش آنلاین دو کایوت (گرگ صحرایی) افسانه‌ای اضافه کرده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamespot، دو حیوان افسانه‌ای جدید در حال پرسه زدن در غرب وحشی Red Dead آنلاین هستند و اکنون می‌توانید آنها را شکار کنید. Legendary Red Streak Coyote و Legendary Midnight Paw Coyote هر دو در این بازی هستند که پول زیادی دارند و XP اضافی نیز برای تهیه نمونه در دسترس است. مطمئناً، اگر نمی‌خواهید آنها را به پالتویی تبدیل کنید که می‌تواند باعث شود توجه همه را جلب کند.

اگر به دنبال شکار این حیوانات افسانه‌ای هستید می‌توانید کایوت Red Streak را در نزدیکی حوضه Pike، به طور خاص روی صخره‌ها و پایین کف دره پیدا کنید. در همین حال، Midnight Paw Coyote در جنوب شرقی Strawberry قرار دارد و Rockstar Games گفته است که این کایوت با داشتن چشم‌های زرد و خز سیاه قابل تشخیص است.

اگر قصد تهیه یک پالتو زیبا از پوست این کایوت‌ها را دارید میتوانید پوست‌های تهیه شده را به فروشگاه Gap 'Trapper ببرید و اگر قبل از 18 آگوست هر کدام از پالتوها را تهیه کنید، یک پالتو رایگان دیگر نیز به عنوان هدیه جایزه دریافت خواهید کرد. کاتالوگ Wheeler ، Rawson & Co. موارد مختلفی را به عنوان موارد دائمی اضافه کرده است، که از میان آن‌ها میتوان به کلاه Hinxman ، کتBlackgrave ، پیراهن Corrales و بلوز Molina اشاره کرد.

برای تبدیل شدن به یک طبیعت گرا، در این بازی هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است مانند لوازم جانبی رایگان ، لباس یا سایر موارد دیگر نیز از جمله این هدایا هستند. اگر هر حیوان را رام کرده و از آن نمونه برداری کنید، می‌توانید پرچم و نشان کمپ Gila Monster را دریافت کنید، و هنگام انجام مرحله جستجوی حیوانات (Animal Sighting)، یک رنگ منحصر به فرد از Farnholme Double Bandolier دریافت خواهید کرد. علاوه بر تمام این هدایا یک اردوگاه بیابانی دریافت می‌کنید و یک نقشه گنج به عنوان پاداش اضافه دریافت خواهید کرد.

در حال حاضر چندین جایزه و پیشنهاد دیگر نیز در دسترس است، از جمله یک جایزه برای دریافت یک اسب آزاد اگر این حیوان را در بخش حیوانات افسانه‌ای در ماموریت‌های دیدنی هریت ردیابی کرده و به قتل برسانید. زمان بسیار خوبی برای رفتن به بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 و شروع به کسب امتیاز و پول است.

در نتیجه اگر هنوز تصمیم به انجام مراحل آنلاین نگرفته‌اید فرصت مناسب اکنون فرا رسیده است. اگر قبل از قبل از 21 سپتامبر بازی کنید به شما هدایای یکبار مصرفی مثل 30 درصد تخفیف برای خرید هر چیز در سطح تازه کار یا نوید بخش در بخش طبیعت گرا، کارتریج های آرام بخش، 2،000 ایکس‌پی طبیعت ‌گرا و سایر موارد داده می‌شود.

همچنین از اتفاقات اخیر شرکت Rockstar Games میتوان به جدا شدن نویسنده و شخصیت دیرینه این شرکت یعنی Lazlow Jones اشاره کرد. او علاوه بر کار بر روی سری Red Dead، در نویسندگی و کار صوتی در Grand Theft Auto نیز نقش داشته است.

شما چطور؟ شما بخش آنلاین Red Dead را تجربه کرده‌اید یا منتظر این فرصت مناسب بودید؟