Menu

آیا هنوز می‌شود بازی Fortnite را بر روی تلفن‌همراه تجربه کرد؟

به گزارش پردیس‌گیم، بازی پرطرفدار بتل‌رویال، Fortnite چندی پیش از فروشگاه‌های نرم‌افزاری دو غول فناوری جهان یعنی گوگل و اپل حذف شد. اما این بدین معنا نیست که به طور کامل دسترسی به این بازی‌ها بر روی تلفن‌های همراه مسدود شده است. اگر شما علاقمند به بازی بر روی تلفن‌همراه هستید، ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا از راه و رسم بازی کردن فورتنایت بر روی تلفن‌همراه خود، با خبر شوید.

آیا هنوز می‌شود که بازی Fortnite را بر روی دستگاه ios, iPhone, iPad بازی کرد؟

پاسخ سریع به این پرسش، مثبت می‌باشد. اگر شما بازی فورتنایت را بر روی دستگاه iPhone یا iPad خودتان نصب دارید، می‌توانید به بازی کردن ادامه دهید. اما، شما ناچاراً به آخرین به‌روزرسانی موجود بر روی دستگاه‌تان محدود خواهید شد. یعنی امکان به‌روزرسانی بازی را ندارید. جدیدترین نسخه بازی 13.40 از باب دوم (Chapter 2) و فصل سوم (Season 3) می‌باشد. وقتی فصل چهارم بازی روی کار آید شما قادر به بهرمندی از محتویات جدید و بتل‌پس نخواهید بود. البته که کماکان امکان بازی کردن در نسخه قدیمی را خواهید داشت.

اگر شما تا به حال فورتنایت را بر روی iPhone یا iPad خود دریافت نکرده‌اید، در حال حاضر هیچ روشی برای نصب بازی در دسترس نیست.

اگر قبلاً بازی را نصب و حذف کرده‌اید، احتمالاً امکان بازیابی برای شما فراهم است. به این قسمت بروید: App Store -> Purchased -> My Purchases و در آن‌جا Fortnite را جستجو کنید. این روش توسط یکی از خبرنگاران ارشد گیم‌اسپات امتحان و تأیید شده است. اگر مستقیما‌ََ در App Store جستجو کنید اما نتیجه‌ای در بر نخواهید داشت، حتی اگر پیش از این بازی را نصب کرده باشید.

fortnite

آیا هم‌اکنون می‌توانم بازی Fortnite را بر روی دستگاه اندرویدی خودم بازی کنم؟

پاسخ سریع به این پرسش نیز مثبت است. با این‌که Epic Games هنوز بخش سؤالات متداول خودش را به روز نکرده و به گوگل اشاره‌ای نکرده است، اما چنان‌چه بازی را بر روی دستگاه‌تان نصب داشته باشید، می‌توانید به ادامه بازیتان بپردازید. اما امکان به روزرسانی بازی را نخواهید داشت و احتمالاً به زودی دسترسی به بتل‌پس را از دست خواهید داد. خبر خوش اینجاست که برخلافِ اپل در گوگل شما انتخاب‌های متفاوت‌تر و آزادتری خواهید داشت. شما می‌توانید بازی را از طريق خود Epic Games یا Samsung Galaxy Store نصب، به‌روزرسانی و اجرا کنید و به محتویات جدید دسترسی پیدا کنید.

اگر احیاناً از علت این اختلافات بر سر بازی فورتنایت بی‌خبر هستید، از اینجا می‌توانید از ماجرا خبردار شوید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران بازی‌های بتل‌رویال هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.