Menu

لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها و فیلم‌ها در دوران قرنطینه بریتانیا منتشر شد

ویروس کووید-19 در کسب‌وکار اکثر مردم مشکلاتی به‌وجود آورده، اما صنعت بازی‌های ویدیویی در این میان به درخشش خود ادامه می‌دهد چون مردم برای ماندن در خانه به چیزی نیاز دارند که آن‌ها را سرگرم کند. در بریتانیا هم آمار فروش بسیاری از بازی‌ها بالا بوده و نکته جالب‌تر اینکه Grand Theft Auto V جز 5 بازی پرفروش دوران قرنطینه است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، انجمن خرده‌فروشی‌های بازی و فیلم‌ها اطلاعات فروش محصولات از 23 مارس (4 فروردین) الی 13 ژوئن (24 خرداد) را به اشتراک گذاشته است. فروش فوق‌العاده GTA V در طول قرنطینه بریتانیا ادامه داشت. این بازی توانست در طول این بازه زمانی 438,902 نسخه به فروش برساند. طبق آخرین گزارش، جمع نسخه‌های ارسال شده از این بازی به فروشگاه‌ها تاکنون به 135 میلیون واحد رسیده است.

به غیر از Grand Theft Auto V، بازی‌های دیگری مثل Call of Duty: Modern Warfare و FIFA 20 هم فروش بسیار خوبی داشتند. 474,902 نسخه از بازی Call of Duty: Modern Warfare به فروش رفت و FIFA 20 با 506,572 نسخه پرفروش‌ترین بازی دوران قرنطینه بود.

انجمن خرده‌فروشی‌های بازی و فیلم‌ها فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی‌ها را برای لیست زیر جمع زده است. با این حال، Bethesda و Nintendo آمار فروش دیجیتالی را ارائه ندادند و طبق گزارش Eurogamer احتمالا به همین دلیل Animal Crossing با فروش 206,069 نسخه در پایین لیست قرار دارد.

در ادامه می‌توانید لیست 40 بازی و فیلم پرفروش دوران قرنطینه بریتانیا را مشاهده کنید: