Menu

اسامی سرویس‌های شرکت EA به زودی تغییر خواهند کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot به تازگی شرکت Electronic Arts یا همان EA به صورت رسمی خبر از تغییر نام سرویس‌های اشتراکی‌اش یعنی سرویس EA Access، سرویس Origin Access و سرویس Origin Access Premier در تمامی کنسول‌ها و پلتفرم‌های مقصدشان را داده است.

از زمان آغاز به کار سرویس EA Access بر روی کنسول Xbox One این سرویس با گذر زمان و با توجه به کنسول و یا پلتفرمی که بر روی آن مشترک این سرویسِ شرکت Electronic Arts یا همان EA هستید اسمی متفاوت برای خود داشته است اما اکنون با نزدیک شدن به عرضه‌ی سرویسِ شرکت Electronic Arts یا همان EA بر روی فروشگاه Steam شرکت Electronic Arts یا همان EA تصمیم گرفته است تا تمامی اسامی و نام‌های متفاوت در هر پلتفرم را دور انداخته و از این به بعد این سرویس‌اش را بر روی تمامی کنسول‌ها و پلتفرم‌هایی که سرویس‌اش بر روی آن‌ها در دسترس است با یک اسم صدا کند و آن اسم چیزی نیست جز EA Play… سرویس EA Access و سرویس Origin Access تا مدتی دیگر با صرف نظر از این موضوع که شما چه بر روی کنسول Xbox One، چه بر روی کنسول PlayStation 4، چه بر روی پلتفرم PC (از طریق فروشگاه Steam) و چه از طریق خود فروشگاه اصلی شرکت Electronic Arts یا همان EA بر روی پلتفرم PC یعنی فروشگاه Origin مشترک این سرویس شرکت Electronic Arts یا همان EA باشید به طور همیشگی و دائمی سرویس EA Play خطاب خواهند شد.

شرکت Electronic Arts یا همان EA همچنین تکلیف سرویس ویژه‌اش بر روی فروشگاه اصلی‌اش بر روی پلتفرم PC یعنی سرویس Origin Access Premier را نیز مشخص کرده است، سرویس Origin Access Premier نیز از پس EA Play Pro خطاب خواهد شد… و همچنین تایید شده است که در کنار سرویس EA Play، سرویس EA Play Pro نیز بر روی پلتفرم PC به فروشگاه Steam راه پیدا خواهد کرد و بر روی آن هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

جدای از تغییر نام سرویس EA Access و سرویس Origin Access، شرکت Electronic Arts یا همان EA برنامه‌ای برای تغییر قیمت اشتراک ماهانه و سالانه‌ی سرویس EA Access و سرویس Origin Access (با نام جدید EA Play) و همچنین اشتراک سرویس Origin Access Premier (با نام جدید EA Play Pro) ندارد و مانند گذشته اشتراک سرویس EA Access و سرویس Origin Access (با نام جدید EA Play) با قیمتی معادل هر ماه 5 دلار و هر سال 30 دلار و اشتراک سرویس Origin Access Premier (با نام جدید EA Play Pro) نیز با قیمتی معادل هر ماه 15 دلار و هر سال 100 دلار به فروش خواهند رسید.

سرویس EA Access و سرویس Origin Access (با نام جدید EA Play) با پرداخت مبلغی معادل هر ماه 5 دلار و یا هر سال 30 دلار به مشترکان این سرویس اجازه‌ی تجربه‌ی بازی‌های موجود از خود شرکت Electronic Arts یا همان EA بر روی آرشیو این سرویس، تجربه‌ی بازی‌های جدید شرکت Electronic Arts یا همان EA چند ماه پس از عرضه‌شان (و اضافه شدن‌شان به آرشیو سرویس) و در نهایت تجربه‌ی عناوین جدید شرکت Electronic Arts یا همان EA پیش از عرضه و انتشار رسمی و جهانی‌شان در مدت زمانی معین و محدود را می‌دهد و در طرف دیگر ماجرا سرویس Origin Access Premier (با نام جدید EA Play Pro) با پرداخت مبلغی معادل هر ماه 15 دلار و یا هر سال 100 دلار به مشترکان این سرویس در کنار ارائه‌ی تمامی امکانات گفته شده در درون سرویس EA Access و سرویس Origin Access (با نام جدید EA Play) اجازه‌ی تجربه‌ی تمام و کمالِ تمامی عناوین جدید شرکت Electronic Arts یا همان EA را آن هم در زمان عرضه و انتشار رسمی و جهانی‌شان را نیز می‌دهد (چیزی همانند امکان تجربه‌ی تمامی عناوین انحصاری شرکت Microsoft و Xbox در روز عرضه‌شان بر روی سرویس Xbox Game Pass).

تمامی تغییرات ذکر شده در درون اشتراک‌های شرکت Electronic Arts یا همان EA در تاریخ 18 آگوست 2020 که مصادف است با 28ام مرداد ماهِ سال 1399 بر روی تمامی کنسول‌ها، پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های مقصد این سرویس‌ها اعمال خواهند شد.

نظر شما در رابطه با این تصمیم شرکت Electronic Arts یا همان EA چیست؟ شما کدام نام را ترجیح می‌دهید؟ نام‌های قدیمی و یا نام‌های جدید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید…