Menu

Sony تایید می‌کند که هدست‌های نسل بعدی VR در دست توسعه است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook، شرکت Sony تأیید کرده است که هدست‌های نسل جدید VR در دست توسعه هستند، محصولاتی که احتمالاً برای PS5 عرضه خواهند شد. این خبر از طرف عوامل PlayStation یا مسئولان بخش گیمینگ شرکت Sony نیست، بلکه از یک لیست شغلی جدید است که توسط Sony تأیید شده است و نشان می‌دهد که این شرکت مشغول کار روی "صفحه نمایش VR نسل بعدی" است. در این لیست صریحاً به کنسول PS5 یا PlayStation اشاره نشده، اما بسیاری از طرفداران PlayStation فرض می‌کنند که این لیست شغلی به پلتفرم PlayStation VR 2 اشاره داشته باشد.

متن تبلیغ بیان می‌کند که :" ما در حال توسعه و تولید یک صفحه نمایش VR نصب شده روی سر برای نسل بعدی هستیم." در ضمن، همانطور که Upload VR اشاره می‌کند، Sony نه تنها روی هدست VR کار می‌کند، بلکه محصول جدید در 15 شاخه فرصت شغلی جدید نیز ایجاد کرده است.

این اطلاعیه نشان می‌دهد که هدست مورد نظر نه تنها در مراحل ابتدایی توسعه است، بلکه Sony در حال سرمایه‌گذاری در منابع مناسب برای اطمینان از موفقیت آن است. طبق این لیست، از متقاضیان انتظار می‌رود که توانایی طراحی مکانیکی شبکه‌ی لنزهای با قابلیت پشتیبانی از سیستم نوری و مسائل مربوط به این محصول را داشته باشند.

در حالی که بسیاری تصور می‌کنند که این محصول همان PlayStation VR 2 است، این لیست شغلی این موضوع را قطعی و یا آن را تأیید نمی‌کند. در حقیقت، همانطور که Upload VR خاطرنشان می کند، لیست شغلی ذکر شده برای بخش Sony Interactive Entertainment نیست، بلکه برای Sony Corp از ژاپن است. به عبارت دیگر، ممکن است این یک هدست VR برای مخاطبانی بسیار گسترده‌تر از برند PlayStation باشد. اما در هر صورت این گفته، می‌تواند علی‌رغم احتمال کم حقیقت داشته باشد. در حال حاضر آسان‌ترین حدس همان توسعه‌ی PlayStation VR 2 است که امیدواریم Sony هرچه زودتر اطلاعات بیشتری از آن را منتشر کند.