Menu

بازی جدید Batman ممکن است زودتر از آنچه فکر می‌کنید عرضه شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook، نسخه‌ی جدید از سری‌بازی Batman Arkham که گفته می‌شود Batman: Gotham Knights نام دارد، ممکن است زودتر از آنچه فکر می‌کنید منتشر شود. در لحظه انتشار خبر، شرکت Warner Bros. Montreal هنوز از پلتفرم‌های مقصد بازی ( PS5 ، PS4 ، Xbox Series X ، Xbox One و PC) و یا محوریت داستان آن مطلبی را بیان نکرده است، اما انتظار می رود که این بازی در تاریخ 22 اوت در رویداد دنیای DC با نام FanDome معرفی شود. و به نظر می‌‌رسد نه تنها شاهد معرفی این بازی در این رویداد باشیم، بلکه ممکن است تاریخ انتشار بازی نیز به اشتراک گذاشته شود.

در اوایل سال جاری، شایعات موجود پیرامون این بازی نشان می‌داد که جدیدترین عنوان حول‌محور شخصیت Batman در بخش توسعه‌ی خود بسیار جلوتر از از آن چیزی است که بیشتر مردم فکر می‌کنند و ممکن است تا اوایل پاییز منتشر شود. در زمان انتشار این شایعات، از ماه نوامبر به عنوان تاریخ احتمالی عرضه‌ی بازی یاد می‌شد.

برای مدتی، این ادعاها توسط بسیاری مورد تردید قرار گرفت. و با گذشت ماه‌ها و عدم انتشاری خبری رسمی از این بازی، بیشتر مردم برای دیدن بازی جدید Batman در سال جاری ناامید شدند. با این حال اخیرا، شرکت Epic Games طی یک همکاری جدید با DC و Warner Bros. Interactive Entertainment از باندل جدید بازی محبوب خود با نام Fortnite: The Last Laugh Bundle رونمایی کرد، که یک باندل ویژه از بازی شامل اسکین‌های مخصوص دنیای DC مانند اسکین‌های شخصیت Joker و Poison Ivy است.

اکنون می‌دانیم که شما در حال فکر کردن هستید: این چه ارتباطی با بازی جدید Batman دارد؟ خب، به طور کلی ارتباط خاصی ندارد. با این حال اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، همانطور که جیمز سیگفیلد در توییتر خود اعلام کرد، چرا باید چنین باندل خاصی از بازی Fortnite آن هم تنها در حالیکه چند روز به برگزاری رویداد بزرگ دنیای DC و معرفی احتمالی بازی Batman: Gotham Knights مانده است منتشر شود؟

نظر شما چیست؟ آیا پس از مدت‌ها شاهد بازگشت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای DC به جهان بازی‌ها خواهیم بود؟