Menu

کارمند سابق Visceral Games: شرکت EA زمان لغو ساخت بازی Star Wars مدام درباره PUBG صحبت می‌کرد

پروژه Ragtag بازی اکشن ماجراجویی Star Wars بود که استودیوی Visceral Games وظیفه ساخت آن را بر عهده داشت، اما شرکت EA سال 2017 این استودیو را تعطیل و مراحل ساخت بازی را لغو کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، زک مامباک، تهیه کننده سابق استودیوی Visceral Games که ساخت عناوینی مثل Dante's Inferno ،Dead Space 2/3 و Battlefield Hardline را در کارنامه خود دارد، چند روز پیش با حضور در برنامه MinnMax Show باری دیگر راجع به پروژه Ragtag صحبت کرد. او باور دارد اگر EA به Visceral Games فرصت می‌داد، آن‌ها بهترین بازی Star Wars در تاریخ را می‌ساختند:

"ما اینجا از امی هنینگ (کارگردان بازی‌های Uncharted) صحبت می‌کنیم و شانس ساخت بزرگ‌ترین بازی Star Wars در تاریخ را داشتیم که ممکن بود از کاندیدهای بهترین بازی سال عرضه خود هم باشد. من فکر می‌کنم ما می‌توانستیم بهترین بازی Star Wars را بسازیم. البته قصد زیر سوال بردن هیچ‌یک از بازی‌های دیگر Star Wars را ندارم. داستان و مقدمه‌چینی و شخصیت‌ها طوری بودند که برای رسیدن به موفقیت تنظیم شده بودند اما اجرای آنچه که ما می‌خواستیم طول می‌کشید.

حتی خود شرکت هم دید و گفت شما به یک‌دفعه در حال ساخت یک بازی بسیار خوب هستید. پاتریک سادرلند (مدیر ارشد سابق طراحی‌ EA)، هنگام تعطیل شدن استودیوی Visceral Games مدام از PUBG صحبت می‌کرد و می‌گفت این‌ها تجربیات جدید هستند.

ما تجربه 12 ساعته‌ای را خلق می‌کردیم که به‌طرز شگفت‌انگیزی خوش‌ساخت بود. ساخت یکی از بخش‌های بازی اساسا به پایان رسیده بود و لحظاتی بسیار جالب از AT-ST در آن وجود داشت. شما با پای پیاده سعی در فرار از دست آن داشتید و آن هم شما را دنبال می‌کرد اما شخصیت شما سریع‌تر بود و از راه‌های تنگ‌تر عبور می‌کرد و از تمام قدرت تخریب‌پذیری موتور Frostbite استفاده شده بود. قطعا عناوین Uncharted الهام‌بخش ما در سخت این بازی به حساب می‌آمد."

خوشبختانه سال گذشته یک بازی داستانی تک‌نفره از Star Wars به‌نام Jedi: Fallen Order توسط استودیوی Respawn Entertainment ساخته و منتشر شد و فروش آن بازی تا حدی بدبینی EA نسبت به بازی‌های داستانی و تک‌نفره را از بین برد.