Menu

بازی Metroid Prime 4 به دنبال یک تهیه‌کننده‌ی ارشد جدید می‌گردد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از حساب رسمی Retro Studios، برای ساخت بازی مورد انتظار Metroid Prime 4 به یک تهیه‌کننده‌ی ارشد جدید نیاز است. خیلی وقت است که خبری از این بازی پرطرفدار در دسترس نبود. از زمانی که بازی در E3 2017 رونمایی شد(که فقط یک نشان خالی بود!) نه Nintendo و نه Retro Studios هیچ اطلاعاتی از بازی در اختيار خبرنگاران قرار ندادند. برای همین است که حتی این خبر هم به نوعی غنیمت به شمار می‌رود. این خبر شاید در نگاه اول خوشحال کننده و عالی نباشد و حتی ممکن است کمی نگران کننده نیز باشد، اما این‌که Retro می‌خواهد یک تهیه‌کننده‌ی ارشد جدید استخدام کند، خیلی هم بغرنج و نگران‌کننده به نظر نمی‌رسد.

این جای خالی به این معنا نیست که روند ساخت بازی Metroid Prime 4 تازه شروع شده است و یا این‌که در تمام این مدت بدون تهیه‌کننده بوده است. بیشتر این‌گونه به نظر می‌رسد که یک تهیه‌کننده‌ از گروه جدا شده و حال یک جای خالی برای استخدام فراهم شده است. یا شاید هم به این معناست که Retro عزم خود را جزم کرده و قصد دارد با اضافه کردن تهیه‌کننده‌ی جدید ساخت بازی Metroid Prime 4 را سرعت ببخشد. بازی‌های پرهزینه و بزرگ لزوماً یک فقط یک تهیه‌کننده‌ ندارند، چرا که مدیریت و پیشبرد این پروژه‌های عظیم به بیش از یک فرد نیاز دارند و از توان یک تهیه‌کننده‌ خارج است.

metroid prime 4

شایان ذکر است که تهیه‌کننده‌ی نامی مجموعه یعنی جناب Kensuke Tanabe کماکان در رأس امور است. ایشان همچنان به عنوان تهیه‌کننده در نینتندو فعالیت می‌کنند و بر روی بازی Metroid Prime 4 نظارت می‌کنند.

به طور کلی این یک خبر خوب یا بد نیست، بلکه صرفاً یک خبر جدید از بازی است، و هیچ کمکی به ما نمی‌کند که از روند ساخت Metroid Prime 4 و تاریخ عرضه آن اطلاع یابیم. تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازی کماکان در دست ساخت است و هر وقت آماده شد عرضه می‌شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه پرافتخار هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.