Menu

ساخت بازی Crysis Remastered تقریباً به پایان رسیده است؛ اما Crytek تاریخ عرضه‌ای اعلام نکرده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از حساب رسمی Crysis، انتظار تقریباً به آخر رسیده و بازی مورد انتظار Crysis Remastered روند ساخت خود را پشت سر گذاشته است.

بازی مذکور ابتدا قرار بود بر روی چهار پلتفرم عرضه شود، اما انتشار بازی بر روی سه تا از آن‌ها تأخیر خورد. نسخه‌ای که به موقع عرضه شد کدام بود!؟ نسخه Nintendo Switch! این دقیقاً بر عکس روال عادی و همیشگی عرضه بازی‌هاست. اما این حرکت نتیجه داد. بازی حساب خود را ادا کرد. نسخه Switch بازی از لحاظ تکنیکی و فنی فوق‌العاده بود. در حقیقت این نسخه یک دستاورد عظیم برای سازندگان بود، آن هم برای عنوانی مثل کرایسیس که به سنگین بودن و گرافیک بالا شهره بود. ارائه نرخ 30 فریم بر ثانیه در حالت همراه (پرتابل) واقعاً شگفت‌انگیز است. آن‌هم بر روی کم توان‌ترین پلتفرم موجود. ما قبلاً تحلیل فنی دیجیتال فاندری را نیز برایتان قرار داده‌ایم که از اینجا در دسترس است.

crysis remastrd

نسخه دیگر پلتفرم‌ها یعنی PC, PS4 و Xbox One نیز به زودی عرضه می‌شود ولی Crytek هنوز تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است. شاید بپرسید علت تأخیر به وجود آمده چه بود!؟ Crysis Remastered به دلیل اعتراضات گسترده نسبت به تریلر رونمایی از بازی تأخیر خورد. اصلاً روی فُرم به نظر نمی‌رسید. این مشکلی نبود که Switch با آن دست و پنجه نرم کند، چرا که بازی بر روی این پلتفرم دوست داشتنی تا وضوح تصویر 900p را پُر کرد. البته که همه انتظار دارند نسخه‌ی PC, PS4 و Xbox One زیباتر به نظر برسد. به زودی خواهیم فهمید که آیا ارزش صبر کردن را داشته است یا خیر.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این بازی خاطره‌انگیز هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.