Menu

بازی‌های رايگان فروشگاه Epic Games با استقبال گسترده‌ای همراه بوده‌اند؛ یک میلیون دانلود در عرض یک ساعت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Epic Games، بازی‌های رايگان این هفته‌ شامل Remnant From the Ashes و Alto Collection می‌باشند. توضیحات هر دو بازی را در پائین در اختیارتان قرار داده‌ایم.

بازی Remnant: From The Ashes

جهان توسط یک نیروی اهریمنی از یک بُعد دیگر به آشوب کشیده شده است. به عنوان یکی از آخرین بازماندگان بشریت، شما باید به تنهایی یا به همراه دو یار دیگر به مبارزه با دشمنان و موجودات مرگبار بپردازید. تا بتوانید چیزهای از دست رفته را باز پس گیرید.

بازی The Alto Collection

در عبور از صحرای بی‌انتها و بر فراز قله‌ها، دو ماجراجویی شگفت‌انگیز در انتظار شماست. مسیرتان را انتخاب کنید و به تجربه‌ی کوهنوردی و صحرانوردی با آلتو و دوستانش بپردازید.

این بازی‌ها تا تاریخ پنجشنبه 30 مرداد به رایگان از طریق Epic Games Store قابل دریافت هستند.

همچنین شایان ذکر است که بازی تازه عرضه شده‌ی A Total War Saga; Troy که به مدت 24 ساعت به صورت رايگان قابل دریافت بود، توانست در عرض یک ساعت یک میلیون دانلود را در فروشگاه اپیک تجربه کند که فوق‌العاده می‌باشد.

بازی A Total War Saga: Troy

در این عصر افسانه‌ای، قهرمانان روی زمین قدم می‌زنند. در اقدامی که جهان را لرزاند، پاریسِ بی‌پروا، شاهزاده‌ی تروی، با ملکه‌ی زیبای اسپارتا فرار می‌کند. پادشاه منلائوس هنگامی که آن‌ها با کشتی می‌گریختند، نام او(ملکه) را نفرین می‌کند. او سوگند یاد می‌کند که همسرش را به خانه بازگرداند- تحت هر شرایطی!

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.