Menu

شایعه: N@ughty Dog به دنبال بازیگر برای پروژه بعدی خود است

منبعی که پیش از این جزئیات برخی از بلاکباسترهای هالیوودی را فاش کرده، به تازگی مدعی شده است که استودیو Naughty Dog به دنبال جذب بازیگر برای پروژه‌ای مرموز است. بر اساس ادعای Daniel R، یکی از شخصیت‌های اصلی این پروژه "یک مرد سیاه پوست آفریقایی آمریکایی حدودا 40 تا 60 ساله با موهایی در اندازه کوتاه تا متوسط" است. به گزارش پردیس گیم، Naughty Dog از تصویری که در ادامه خبر می‌بینید بعنوان مدل مرجع در انتخاب بازیگر مورد نظر خود استفاده می‌کند.

توییت Daniel R: "شخصیت اصلی بازی (یا حداقل یکی از شخصیت‌های اصلی) که آنها به دنبال بازیگر آن هستند یک مرد سیاه پوست آفریقایی آمریکایی حدودا 40 تا 60 ساله با موهایی در اندازه کوتاه تا متوسط است که بدنی مشابه شخصیت‌ موجود در تصویر مرجع زیر داشته باشد. تنومند اما نه با بدنی تراشیده."

شایعه: Naughty Dog به دنبال بازیگر برای پروژه بعدی خود است

تصویری که Daniel R از آن بعنوان تصویر مرجع Naughty Dog یاد کرده مربوط به چاد کلمن در حال ایفای نقش شخصیت تایریس در سریال The Walking Dead است.

استودیو کالیفرنیایی Naughty Dog هم اکنون بر روی The Last of Us: Part II کار می‌کند اما تعجبی نیست که به صورت همزمان مراحل ابتدایی ساخت عنوان بعدی خود را نیز پیش ببرد. البته هیچ بعید نیست که این پروژه به استودیویی جدیدی که Sony اخیرا در سن دیگو تاسیس کرد نیز ارتباط داشته باشد. گفته می‌شود این استودیو ممکن است شعبه دوم Naughty Dog باشد و برای توسعه عناوین بعدی سری Uncharted تاسیس شده است.