Menu

از بازی‌ جدید Batman و Suicide Squad: Kill The Justice League در اول شهریور رونمایی خواهد شد

شرکت Warner Bros یکم شهریور ماه در همایش DC FonDome از دو بازی جدید رونمایی می‌کند. یکی از آن‌ها بازی Suicide Squad است که البته قبلا تایید شده بود و حالا می‌دانیم پسوند آن Kill the Justice League است و دیگری هم بازی جدید Batman خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، از بازی بعدی استودیوی Waner Bros. Montreal که نسخه جدید از Batman است، روز یکم شهریور، ساعت 21:30 به وقت تهران رونمایی خواهد شد. رونمایی از بازی جدید آن‌ها یکی از اولین نمایش‌های DC FonDome است که پنلی 20 دقیقه‌ای به آن اختصاص داده شده است.

استودیوی Montreal مدت‌هاست که به این بازی جدید Batman اشاره می‌کند و از عبارت "Capture the Knight" برای آن استفاد کرده است. طبق شایعات قرار بود این بازی را در ماه خرداد و طی نمایش PS5 معرفی کنند، اما چنین نشد و گفتند که برای این کار آمادگی نداشتند. طرفداران تئوری داده‌اند که داستان این نسخه از Batman حول‌محور توطئه Court of Owls می‌چرخد.

ساعاتی بعد از پنل بازی جدید Warner Bros. Montreal، یک پنل 20 دقیقه‌ای دیگر به‌نام Suicide Squad: Kill The Justice League خواهیم داشت که ویل آرنت (بازیگر بتمن در LEGO Batman) میزبان آن خواهد بود. با توجه به نام این پنل، پس احتمال خیلی زیاد پسوند بازی Suicide Squad همان Kill the Justice League است یا حداقل می‌دانیم که هدف در این بازی نابودی لیگ عدالت است. در پوستر این بازی، سوپرمن یا شاید هم Bizarro حضور دارد که نور بنفش شوم‌انگیزی از چشم آن خارج می‌شود.

هنوز مشخص نیست این بازی‌ها برای چه سیستم‌هایی ساخته می‌شوند، سبک آن‌ها چیست یا اینکه اصلا تک‌نفره هستند یا چندنفره. باید امیدوار باشیم تمام ابهامات در DC FonDome برطرف شوند.