Menu

کارگردان بازی‌های Black Flag ،Origins و Valhalla از Ubisoft اخراج شد

چندی پیش گزارش دادیم که اشرف اسماعیل متهم به داشتن روابط نامشروع و فریب همزمان چند زن شده است. یکی از طرفداران Assassin's Creed می‌گفت اشرف اسماعیل برای داشته رابطه با او درباره وضعیت تاهل خود دروغ گفته است.

اشرف اسماعیل در توئیتر اعلام کرده بود که فعلا از کار روی پروژه Assassin's Creed: Valhalla دست می‌کشد و مرخصی بدون حقوق گرفته تا مشکلات شخصی خود را حل کند. تحقیقات از آن زمان تا به الان ادامه داشت و حالا Ubisoft تصمیم به اخراج کامل اشرف اسماعیل گرفت. البته اتهاماتی این چنینی فقط به اشرف اسماعیل زده نشد و تحقیقات درباره تعداد زیاد دیگری از مدیران Ubisoft هم در حال انجام بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، جیسون شرایر از Bloomberg، اعلام کرد اشرف اسماعیل از آن موقع تاکنون کارمند Ubisoft باقی مانده بود، اما این هفته به اعضای تیم Assassin's Creed: Valhalla اعلام شد که او از کار در این شرکت به‌طور کامل برکنار شده است.

یکی از سخنگویان Ubisoft هم گفت: "نتیجه تحقیقات باعث شد که اشرف اسماعیل از Ubisoft خارج شود و دیگر کارمند ما نیست."

بازی Assassin's Creed: Valhalla در روز 27 آبان برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازی برای PS5 و Xbox Series X هم عرضه می‌شود، اما تاریخ انتشار آن برای این کنسول‌ها مشخص نیست. شایعات هم درباره آن وجود داشته‌اند که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را در این بخش مطالعه کنید.