Menu

بازی Devil May Cry 5 تاکنون 3.7 میلیون واحد فروش داشته است

Capcom لیست بازی‌های پرفروش Platinum را به‌روز کرد که در آن بازی‌های با فروش بیش از یک میلیون را قرار می‌دهد و آمار آن‌ها را به‌روز می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Capcom در این لیست تایید کرد که بازی Devil May Cry 5 به فروش 3.7 میلیون واحدی در سراسر جهان تا روز 10 تیر دست یافته است. دفعه گذشته در اواخر سال 2019 بود که اعلام شد 3.1 میلیون واحد از این بازی به فروش رسیده و آمار جدید نشان می‌دهند که حتی پس از گذر یک سال از انتشار، این بازی همچنان به فروش خوب خود ادامه داده است.

صد البته که این آمار به بزرگی فروش سری بازی‌های Resident Evil نیست اما Devil May Cry هیچ‌وقت از نظر فروش در آن سطح نبوده و این آمار فعلی برای آن بسیار خوب محسوب می‌شوند. همچنین تقاضای زیادی برای نسخه Special بازی Devil May Cry 5 وجود دارد و اگر Capcom آن را هم منتشر کند، قطعا فروش بازی به‌طور قابل توجه‌ای افزایش خواهد یافت.

Capcom همچنین آماری از فروش بازی‌های اخیر Resident Evil هم منتشر کرده است. Resident Evil 7 با فروش 7.9 میلیون واحدی به پرفروش‌ترین بازی این سری در یک نسل تبدیل شد. Resident Evil 2 و 3 هم به ترتیب 7.2 و 2.7 میلیون واحد فروش داشته‌اند.