Menu

اشتراکی بین بازی‌های Avengers و Spider-Man به‌وجود نخواهد آمد

مارول سال‌ها پیش با آغاز MCU تعدادی فیلم از ابرقهرمانان خود به نمایش گذاشت و داستان‌ و دنیای آن‌ها مشترک بود. اما اگر انتظار داشتید در دنیای بازی‌ها هم یک MGU به راه بیندازد، پس احتمالا ناامید خواهید شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، بیل روزمن، معاون و رئیس ایده‌پردازی‌های بخش گیمینگ مارول، در بیانیه‌ای به Entertainment Weekly گفت برنامه فعلی آن‌ها جدا نگه داشتن دنیاهای این بازی‌هاست:

"هر بازی در دنیای مارول است، اما واقعیات آن‌ها از یکدیگر جداست. فعلا برنامه ما این است که هر بازی جهان مارول خود را داشته باشد."

طرفداران مارول در دنیای گیمینگ تا چند ماه آینده باید منتظر چیزهای زیادی باشند. بازی Marvel's Avengers در شهریور برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود، اما بتای آن هم‌اکنون برای PS4 در دسترس است و دارندگان Xbox One و کامپیوتر هم هفته آینده امکان آزمایش آن را دارند. همچنین سال 2021 شخصیت مرد عنکبوتی هم به‌طور رایگان به Marvel's Avengers اضافه می‌شود، ولی فقط بازیکنان PlayStation به آن دسترسی خواهند داشت.

استودیوی Insomniac هم در حال آماده‌سازی یک بازی دیگر از Spider-Man است که اواخر سال میلادی جاری برای کنسول PlayStation 5 منتشر خواهد شد. این عنوان با نام Spider-Man: Miles Morales عرضه می‌شود، اما صرفا یک نسخه فرعی مثل بازی Uncharted: The Lost Legacy است و دنباله کامل‌تر زمانی دیگر منتشر خواهد شد. جزئیات کامل درباره آن را در این بخش مطالعه کنید.