Menu

کارگردان Ghost of Tsushima احتمال وجود بخش چندنفره در آینده این آی‌پی را رد نمی‌کند

هنوز حتی یک ماه از عرضه Ghost of Tsushima نگذشته و این بازی توانست رضایت منتقدان و مخصوصا بازیکنان را به خود جذب کند و علاوه بر این‌ها موفق شد با فروش 2.4 میلیون واحد در عرض 3 روز اول انتشار، به رکورد سریع‌ترین فروش در میان تمام آی‌پی‌های جدید سونی برای PS4 دست یابد. این موارد و مخصوصا رضایت بازیکنان، ساخت نسخه بعدی را تضمین می‌کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، نیت فاکس، کارگردان بازی Ghost of Tsushima، در مصاحبه‌ای با GamesBeat وجود بخش چندنفره در بازی احتمالی Ghost of Tsushima 2 را رد نکرد:

"ما همیشه روی تعریف داستان دگرگونی و تغییر شخصیت جین تمرکز می‌کردیم. این بازی ذاتا یک تجربه تک‌نفره است. اما چه کسی از آینده خبر دارد؟"

فاکس در بخش دیگری از مصاحبه راجع به در دسترس‌تر بودن مبارزات Ghost of Tsushima نسبت به Sekiro: Shadows Die Twice گفت:

"این بازی مخاطبان بسیار گسترده‌ای را هدف گرفته است. ما نمی‌خواستیم چالش بازی طوری باشد که مردم را از تجربه روایت داستانی یا گشت‌وگذار در سوشیما منصرف کند. ما می‌خواستیم بازیکن به میل خودش با چالش زیاد مواجه شود. ما وقت زیادی گذاشتیم تا مبارزات شمشیرزنی سخت، اما عادلانه‌ای را طراحی کنیم. اگر آن را عادلانه بسازید، می‌توانید چالش‌ بخش‌هایی مثل سرعت حملات، زمان دفع ضربات و زمانی که دشمن به سمت شما می‌‌آید را افزایش دهید و با این حال همچنان سختی و عدالت با همدیگر تجربه خوبی را فراهم می‌کنند."

Ghost of Tsushima هم‌اکنون برای کنسول PS4 در دسترس است. آیا شما شانس تجربه آن را داشته‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.