Menu

نسخه‌ی فیزیکی بازی Mortal Shell به زودی منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، امروزه بازی‌های نقش‌آفرینی زیادی با محوریت عناوین سولزبورن وجود دارند و اگر عنوانی بتواند در بین آن‌ها نظرات را به خود جلب کند نشان از کیفیت بالای آن بازی در موارد مختلف دارد. حال به همین دلیل است که افراد زیادی به دنبال تهیه و تجربه‌ی بازی Mortal Shell رفته‌اند، عنوانی که به نظر می‌رسد ظاهر و فضاسازی سری‌بازی Dark Souls را با برخی پیچ و تاب های منحصر به فرد در دورن خود جای داده است. بازی اواخر این ماه منتشر خواهد شد، اما اگر می‌خواهید نسخه‌ی فیزیکی آن را تهیه کنید باید کمی بیشتر صبر کنید.

همانطور که در وب سایت رسمی بازی اعلام شده است، نسخه‌ی فیزیکی بازی Mortal Shell کمتر از دو ماه پس از انتشار نسخه‌ی دیجیتالی آن برای هر سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نسخه فیزیکی در واقع همان قیمت نسخه‌ی دیجیتالی را خواهد داشت، اما یک جعبه، یک پوستر تاشو و یک کتاب هنری مربوط به بازی در آن وجود خواهد داشت که در صورت تمایل می‌توانید آن را تهیه کنید.

عنوان Mortal Shell در تاریخ 18 اوت برای پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه Epic Games) به صورت دیجیتالی منتشر می شود و نسخه فیزیکی آن نیز در تاریخ 2 اکتبر منتشر خواهد شد.