Menu

Remedy اطلاعاتی از روند ساخت بازی چندنفره و 2 بازی جدید دیگر خود ارائه داد

Remedy امروز گزارش نیمه مالی سال خود را منتشر کرد و خبر از 23 درصد افزایش درآمد نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته و 116 درصد افزایش در سود عملیاتی داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، ترو ویرتالا، مدیر عامل Remedy، درباره وضعیت توسعه پروژه‌های استودیوهای فنلاندی اطلاعاتی منتشر کرد. او در رابطه با پروژه جدید استودیوی Vanguard که روی بخش چندنفره و آنلاین تمرکز دارد گفت:

"تیم ما در Vanguard توسعه نسخه‌ای که در داخل استودیو قابل بازی بود را ادامه دادند و روند ارزیابی، یادگیری و اصلاحات را در پیش گرفته‌اند. بخش‌هایی از بازی نوید چیزهای خوبی می‌دادند و بخش‌هایی هم دوباره از نو طراحی شده‌اند. ما همین روند توسعه Vanguard را ادامه می‌دهیم و تجربه سرویس‌محور بلند مدت را با سبک بازی منحصر به‌فرد Remedy ترکیب می‌کنیم. این بازی با موتور Unreal 4 ساخته می‌شود و کار فاز اولیه با تیمی کوچک ادامه دارد."

Remedy همچنین سخت در حال کار روی 2 بازی معرفی نشده است که شرکت Epic Games ناشر آن‌ها خواهد بود. ویرتالا جزئیات کوتاهی درباره توسعه آن‌ها و مزایای قرارداد با Epic Games ارائه داد:

"سومین پروژه معرفی نشده ما فرایند خوبی را طی کرده است. ما همچنین یک پروژه با مقیاس کوچک‌تر هم در دنیای همین فرانچایز در دست ساخت داریم. Remedy چند داوطلب خوب برای نشر پروژه‌های خود داشت و ما Epic Games را برای ثبت قرارداد انتخاب کردیم. آن‌ها بخاطر تجربه‌شان در بازی‌سازی، سابقه‌شان در گسترش و ایجاد زمینه‌های جدید کسب‌وکار گیمینگ و بلند پرواز بودن‌شان در آوردن نشر بازی‌ها به سطحی جدید، مناسب‌ترین شرکت برای این بازی‌ها بودند. Epic به عنوان ناشر هزینه‌های ساخت و انتشار را پوشش می‌دهد. وقتی که این خرج‌ها توسط فروش خود بازی‌ها بازگردانده شوند، 50 درصد از درآمد خالص آن‌ها به Remedy می‌رسد. هردوی این پروژه‌ها براساس یک آی‌پی هستند که Remedy خالق و مالک آن است و ما آزادی کامل در ایده‌ها و مالکیت داریم."

Remedy همچنین به تلاش خود برای بهبود موتور بازی‌سازی Northlight برای پشتیبانی از نسل بعدی ادامه می‌دهد. Control برای PlayStation 5 و Xbox Series X هم منتشر خواهد شد.