Menu

تماشا کنید: بسته الحاقی Hellraid اکنون برای بازی Dying Light در دسترس است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt، شاید پنج سال از انتشار این بازی گذشته باشد اما توسعه دهنده بازی Techland همچنان به روزرسانی Dying Light ادامه می‌دهد. جدیدترین بسته الحاقی که به این بازی پلتفرمر اکشن اول شخص رسیده است، Hellraid است که مبتنی بر توسعه نقش‌ آفرینی برنامه ریزی شده است. بازیکنان PC ، Xbox One و PS4 می‌توانند همین حالا این بسته الحاقی را به دست آورند و استفاده کنند.

داستان اضافه شده این بسته الحاقی یک ماشین بازی عجیب و غریب را نشان می‌دهد که در زیرزمین یک برج دیده می‌شود. پس از بررسی، بازیکن به دنیای خیالی عجیب و غریبی تاریک کشیده می‌شوند که در آنجا باید به برج Ba’al’s حمله کنند و با دشمنان مختلفی مانند اسکلت‌ها بجنگد. به جای سلاح‌های دست ساز ، به شمشیر ، چکش و تبر دسترسی خواهید داشت که می‌توان از آن در خارج از آنجا یعنی در Harran نیز از آن‌ها استفاده کرد.

با پشتیبانی از 4 بازیکن به صورت همزمان و سیستم پیشرفت خود، باید بیان کرد Hellraid یک بسته‌ الحاقی ارائه شده مناسب است. Techland همچنین قول داده است محتوای رایگان، جمع آوری اسلحه، صفحات و یک سیستم پاداش برای Hellraid با اولین به روزرسانی تا پایان سپتامبر ارائه خواهد شد. در همین حال، توسعه در Dying Light 2 که به Xbox One ، PS4 ، PC ، Xbox Series X و PS5 می‌رسد همچنان ادامه دارد.

تریلر منتشر شده از این بسته الحاقی را در ادامه از پردیس‌گیم تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه