Menu

Dark Souls 3 زمانی شامل سیستم چرخه زمانی بوده است

بیش از دو سال از عرضه عنوان محبوب Dark Souls 3 می‌گذرد اما جامعه طرفداران این بازی همچنان رازهای عجیب و غریب زیادی را کشف می‌کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، در جدیدترین این اکتشافات، یک یوتیوبر با نام Lance McDonald که قبلا هم رازهای زیادی در رابطه با بازی‌های FromSoftware کشف کرده بود ویژگی جذابی را به ما نشان می‌دهد که به طور حتم شایسته ذکر کرده است.

در آخرین پست او متوجه چیزی می‌شوید که باور داریم هیچ کس بیرون از استودیو From Software از آن خبر ندارد: یک سیستم چرخه زمانی در روز با نام "Ceremonies" که به نظر می‌رسد به آن دلیل طراحی شده است که محیط اطراف بازیکن با توجه به پیشرفتش در بازی تغییر کند.

تغییرات ذکر شده در نقاط و قسمت‌های مختلفی از داستان رخ می‌دهد اما نمی‌توان گفت که آیا بازیکن توانایی فعال و غیرفعال کردن این ویژگی را دارد یا خیر.

کسانی که Dark Souls 3 را بازی کرده‌اند حتما می‌دانند که Untended Graves یکی از مناطق مخفی در بازی به شمار می‌رود. Untended Graves یک نسخه سیاه و تاریک از منطقه Cemetery of Ash به حساب می‌آید. این یکی از نماینده‎‌های سیستم چرخه زمانی است اما تنها این مورد نیست.

شخص مادر متوجه این نکته نیز شد که یکی از نتیجه‌های چرخه زمانی این است که همه چیز را سیاه و براق می‌کند و دیگری محیط را پاییزی و آسمان را قرمز خواهد کرد. این‌ها همه بخشی از سیستم Ceremonies می‌باشد که متاسفانه به بازی نهایی راه پیدا نکردند.

جذاب است بدانید که فیلتر خاکستری/تاریک و براق با نام رمزی "The Past" ثبت شده و برای تمامی مناطق بازی اعمال شده است و به مکان خاصی محدود نیست. سیستم چرخه زمانی ذکر شده شامل موارد مختلف دیگری نیز می‌شد که یکی از بهترین آن‌ها برجسته کردن خورشید است.

تصاویری از این سیستم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

نظر شما در این باره چیست؟