Menu

تصاویر مقایسه‌ای از Cyberpunk 2077 بهبود گرافیکی قابل توجه این بازی طی 2 سال اخیر را نشان می‌دهند

طی چند سال اخیر که CD Projekt RED تریلرهای مختلفی از Cyberpunk 2077 منتشر کرده، همیشه شاهد تغییراتی در گرافیک آن بوده‌ایم و نتیجه تلاش سازندگان باعث بهبود و افزایش قابل توجه جزئیات شده است. شاید در نگاه اول که تریلرها را ببینیم متوجه این بهبودها نشویم، اما اکنون تصاویری مقایسه‌ای با نمایش‌های قبلی منتشر شده که این بهبودها را برای ما کاملا واضح می‌سازند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، کاربری در توئیتر به‌نام SoSnake13 تصاویری برای مقایسه تریلر اخیر Cyberpunk 2077 با نمایش‌های قبلی تهیه کرده است. این تصاویر به‌خوبی نشان می‌دهند که Cyberpunk 2077 از نظر گرافیکی طی این 2 سال اخیر تا چه حد پیشرفت داشته است.

پاول ساسکو، رهبر تیم طراحی مراحل Cyberpunk 2077، به توئیت این کاربر پاسخ داد و گفت هنوز هم روی بازی کار می‌کنند و به بهبود گرافیک تا زمان عرضه آن ادامه می‌دهند.

بازی Cyberpunk 2077 روز 29 آبان برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. بازی از روز اول عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X روی آن‌ها هم اجرا خواهد شد، اما بهبودهای تکمیلی و مخصوص به آن‌ها تا سال آینده انجام خواهند شد.

CD Projekt RED اخیرا اطلاعات زیادی درباره Cyberpunk 2077 منتشر کرده، از صحبت درباره عمیق‌تر بودن بخش نقش‌آفرینی این بازی نسبت به The Witcher 3 گرفته تا تاکید زیاد روی محیط‌های تخریب‌پذیر. آن‌ها همچنین درباره مبارزات نزدیک هم صحبت کردند و گفتند هنوز به‌طور 100 از این بخش راضی نیستند و روی آن کار می‌کنند.