Menu

تصویر و اطلاعات جدیدی از داستان بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

استودیوی Insomniac Games بعد از موفقیت بازی Spider-Man 2018، حالا با Miles Morales به جهان این بازی برگشته‌ است. این عنوان روی شخصیت مایلز مورالز و تبدیل شدن او به یک مرد عنکبوتی تمرکز می‌کند و از اولین بازی‌های کنسول PS5 خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، استودیوی Insomniac Games اطلاعات جدیدی از بازی Spider-Man: Miles Morales به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات مربوط به داستان و چیزهایی که باید از آن انتظار داشته باشیم هستند. این جزئیات توسط Entertainment Weekly گزارش شده‌اند که در مطلب خود تصویر جدیدی هم از این بازی قرار دادند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

طبق گفته‌های برایان اینتیهار و برایان هورتون، کارگردان‌های استودیوی Insomniac Games، بازی Spider-Man: Miles Morales یک داستان و جرقه کامل برای شخصیت مایلز مورالز خواهد بود که شروع اتفاقات آن در Spider-Man 2018 رقم خورد. در پایان آن بازی مورالز توانایی‌های مرموز خود را کشف کرد. اینتیهار همچنین گفت دل‌وجرات زیادی برای ساخت این بازی به خرج داده شده و با آن می‌خواهند داستان این قهرمان را از ابتدا تا رسیدن به نبوغ او نشان دهند.

در این گزارش همچنین آمده که پیتر پارکر هم در داستان این بازی حضور دارد تا مایلز مورالز را تمرین بدهد و توانایی‌های او را بهبود ببخشد؛ اما اینتیهار و هورتون تاکید کردند که مورالز در این بازی "مرد عنکبوتی مخصوص به خودش است." مایلز نسبت به پیتر تفاوت‌هایی دارد؛ مثل انیمیشن‌های او، حرکات و توانایی‌های منحصر به‌فرد (مانند نامرئی شدن). هورتون افزود داستان مورالز هم تفاوت‌هایی با پیتر دارد؛ مثلا او در یک خانواده متولد و بزرگ شده اما در این زمینه حوادث غم‌انگیزی برای پیتر رخ داده بود.

Entertainment Weekly توضیح داد که داستان Spider-Man: Miles Morales در زمستان بعدی حوادث Spider-Man 2018 رخ می‌دهد. مایلز مورالز باید از هارلم محافظت کند تا بخاطر جنگی که بین یک شرکت انرژی و سازمانی جنایی با تسلیحات بسیار پیشرفته رخ داده نابود نشود. در این گزارش همچنین تاکید شد که Miles Morales دنباله کامل Spider-Man 2018 نیست و در واقع نسخه فرعی کوتاه‌تری مثل Uncharted: Lost Legacy است.

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در اواخر سال میلادی جاری همراه با کنسول PS5 منتشر خواهد شد.