Menu

Cyberpunk 2077 تاکید زیادی روی محیط‌های تخریب‌پذیر دارد

طبق گفته‌های پاول کاپلا، طراح ارشد گیم‌پلی Cyberpunk 2077، این بازی تاکید زیادی روی محیط‌های تخریب‌پذیر دارد. همان‌طور که او گفت، در این بازی مقدار بسیار زیادی از اشیا، کاورها و شیشه‌ها تخریب‌پذیر هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGAMING، کاپلا با سایت VG247 مصاحبه‌ای داشته و در آن گفت: "ما تاکید زیادی در داشتن محیط‌های تخریب‌پذیر در بازی خود کردیم. بازیکنان چیزهایی را تجربه می‌کنند که از خیلی ساده آغاز می‌شوند تا به بالا. برای مثال، اگر در یک بار تیراندازی رخ بدهد و شما هم به محیط شلیک کنید، شکستن شیشه‌ها یا متلاشی شدن چیزهایی مثل بطری‌ها را می‌بینید. ما می‌خواستیم این حس را داشته باشید که اساسا بعد از اتمام تیراندازی، مکانی که در آنجا بودید نابود شده است."

کاپلا درباره بخش‌های بزرگ‌تر تخریب‌پذیری گفت: "ما چیزهایی مثل کاورهای تخریب‌پذیر داریم. می‌خواهیم بازیکنان در واقع از برخی سلاح‌ها برای نابود کردن کاور استفاده کنند تا دشمنان در وضعیت بدی قرار بگیرند. ما شیشه‌های تخریب‌پذیر هم داریم که همه این‌ها باعث می‌شوند حس کنید پرتابه‌های سلاح‌ شما قدرت دارند. شما همچنین جای برخورد تیر را در تمام سطوح خواهید دید و بازخوردهای متفاوتی از برخورد تیرها وجود دارند. مثلا اگر به یک لوله آب شلیک کنید، می‌بینید آب از همان جایی که تیر شما به آن برخورد کرد به بیرون می‌ریزد و مواردی مانند این تقریبا در تمام اشیای بازی وجود دارند."

قطعا این خبر بسیار خوبی برای تمام طرفداران Cyberpunk 2077 است. به هر حال یکی از بیشترین انتقاداتی که از اکثر بازی‌های امروزی می‌شود، عدم وجود تعامل محیطی است. به‌نظر می‌رسد Cyberpunk 2077 محیط مرده و راکدی نخواهد داشت.

جدیدترین تریلر از بازی Cyberpunk 2077 را در این بخش تماشا کنید.