Menu

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 منتشر شد، نسخه دموی بازی فردا منتشر می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbol، استودیو Vicarious Vision دو بازی اول اسکیت باز حرفه‌ای تونی هاوک را تحت عنوان اسکیت باز حرفه‌ای تونی هاوک 1 + 2 (Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2) دوباره بازسازی کرده است. اگر به صورت دیجیتالی نسخه پیش فروش بازی را از قبل سفارش داده‌ باشید، خبر خوبی برای شما داریم. نسخه Demo Warehouse فردا ساعت 8 عرضه می‌شود. در ضمن شما عزیزان میتوانید از طریق تریلر جدید منتشر شده از بازی در ادامه از پردیس‌گیم مشاهده کنید.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 به عنوان یک ریمستر به حساب می‌آید اما هر دو عنوان را از سطح زمین به صورت کلی بازسازی شده است، این بازی از رزولوشن 4K و فریم ریت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. این شامل تمام اسکیت بوردها، سطح و ترفندهای حرفه‌ای است در حالی که چهره‌های جدیدی را به فهرست بازیکنان مورد انتخاب مانند Riley Hawk و Aori Nishimura اضافه شده است. چالش‌ها و اهداف جدیدی نیز برای تازه کردن حال و هوای بازی و مراحل به آن افزوده شده است.

موسیقی متن بازی نمادین نیز مورد استفاده قرار گرفته و با وجود برخی از آهنگ‌هایی که کم شده ، 37 آهنگ جدید اضافه شده است، از رپ دهه 90 میلادی گرفته تا . ska punk بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 در تاریخ جمعه، ۱۴ شهریور برای کنسول‌های Xbox One ، PS4 و رایانه شخصی از طریق فروشگاه بازی اپیک ارائه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده با پردیس‌گیم همراه باشید. تریلر ارائه شده جدید از بازی را میتوانید در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه