Menu

قبل از تاخیر، عرضه Halo: Infinite در قسمت‌های جداگانه در نظر گرفته شده بود

تاخیر اخیر بازی Halo: Infinite برای همه شوکه‌کننده بود چراکه مایکروسافت بیش از یک سال آن را به عنوان بازی زمان عرضه Xbox Series X تبلیغ می‌کرد و به هیچ عنوان انتظار تاخیر نداشتیم. سازندگان گفتند چالش‌های زیادی مثل ویروس کووید-19 در این تصمیم‌ تاثیر داشتند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، فیل اسپنسر، رئیس Xbox، با حضور در جدیدترین قسمت از Animal Talking درباره این تاخیر گفت‌وگو کرد. او گفت: "بگذارید با همدردی با طرفداران شروع کنم و بگویم که این حرکت ناراحت کننده بود و برای مردم و ما ناامید کننده است. ما منتظر اتحاد Halo: Infinite و Xbox Series X بودیم. در آخر، باید تصمیم درست را می‌گرفتم. قدرت فرانچایز Halo، سلامت و توان تیم را دیدم و بررسی کردم که آیا همه چیز طوری پیش می‌رود که کیفیتی در سطح انتظارات این بازی به‌دست بیاید؟"

جالب است که بدانید فیل اسپنسر گفت با بانی راس از استودیوی 343 Industries و مت بوتی، رئیس استودیوهای Xbox، صحبت‌هایی مبنی بر عرضه Halo: Infinte در قسمت‌های جداگانه و تاریخ‌های متفاوت داشته است. با این حال، او گفت: "این کار به همه ما آن حس نحوه انتشاری که از یک بازی Halo می‌خواستیم را نمی‌داد." سپس بعد از بحث با مدیریت و فرایند آخری که 24 ساعت طول کشید، تصمیم نهایی برای تاخیر در تاریخ انتشار آن گرفته شد.

اسپنسر در نهایت از طرفداران عذرخواهی کرد: "من هیچ‌وقت دوست ندارم انتظاراتی به‌وجود بیاورم و بعد در سطح آن‌ها عمل نکنم اما این را هم باور دارم که در بلند مدت برای Xbox و Halo تصمیم درست را گرفته‌ایم." او نگفت که واکنش‌های مختلف به نمایش اخیر Halo: Infinite تاثیری در تاخیر این بازی داشته است یا خیر.

کنسول Xbox Series X در آبان ماه امسال منتشر خواهد شد. Halo: Infinite در سال 2021 برای کامپیوتر، Xbox One و Xbox Series X عرضه می‌شود. بخش چندنفره آن رایگان خواهد بود و با نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.