Menu

شایعه: Resident Evil Village طولانی‌ترین بازی ساخته شده با موتور RE خواهد بود

سال آینده جدیدترین بازی از فرانچایز Resident Evil منتشر می‌شود و دنباله‌ای بر نسخه هفتم آن خواهد بود. طی چند وقت اخیر اطلاعات زیادی مثل اتفاقات مقدمه داستانی و شخصیت‌ها و سلاح‌های بازی لو رفته است. حالا جزئیات دیگری هم لو رفته‌اند که البته این بار به داستان ربط ندارند و بیشتر به میزان طولانی بودن آن می‌پردازند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شخصی به‌نام Dusk Golem که به لو دادن اطلاعات Resident Evil و بازی‌های Capcom معروف است و اکثر مواقع هم اطلاعات او درست از آب در می‌آیند، در توئیتر به سوالات برخی افراد که نگران افزایش قیمت‌ بازی‌های Capcom در نسل بعد بودند پاسخ داد. او به‌طور مشخص راجع به این مبحث صحبت نکرد، اما گفت زیاد نباید نگران ارزش محتوایی که دریافت می‌کنیم باشیم چراکه Resident Evil 8: Village طولانی‌ترین بازی ساخته شده با موتور RE است. RE جدیدترین موتور خانگی Capcom است که با Resident Evil 7 کار با آن آغاز شد.

البته این اطلاعات چندانی نیست، چون تاکنون بازی‌های دیگری مثل بازسازی Resident Evil 2 و 3 و همچنین Devil May Cry 5 و Resident Evil 7 با همین موتور ساخته شده‌اند که بخش داستانی آن‌ها کوتاه بود و بیشتر روی ارزش تکرار تمرکز داشتند. البته Dusk Golem در گذشته گفته بود Resident Evil 8 از نسخه هفتم طولانی‌تر خواهد بود.

بازی Resident Evil 8: Village سال 2021 برای کامپیوتر، PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد.