Menu

ثبت نشان تجاری جدیدی Legend Of Zelda، احتمالاً به مناسبت سالگرد 35 سالگی خبرهای خوشی در راه است

به گزارش پردیس‌گیم، با وجود آن‌که مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا همیشه عناوین مهمی برای نینتندو بودند، اما نمی‌توان کتمان کرد که جدیدترین نسخه یعنی Breath of the Wild مجموعه را به سطح جدیدی برد. به همه‌ی این‌ها اضافه کنید که عرضه‌ی این بازی در کنار Nintendo Switch باعث موفقیت فوق‌العاده دستگاه شد و فروش کنسول را به قله‌های جدیدی رساند. طرفداران در حال حاضر بی صبرانه منتظر عرضه‌ی دنباله‌ی این شاهکار هستند، اما گویا زلداهای بیشتری در راه است.

همانطور که اشاره شد، به تازگی کاربری در شبکه توئیتر این ثبت نشان تجاری جدید را کشف کرده و به اشتراک گذاشته است و همچنین آن را با موضوع مشابه در پارسال یعنی قضیه‌ی کالکشن ماریو، مقایسه کرده است. با نگاهی گذرا به توضیحات می‌توان فهمید که احتمالاً با یک کالکشن از بازی‌های زلدا طرف هستیم. کاربر مذکور همچنين به مرتبط بودن این موضوع با سالگرد 35 سالگی مجموعه‌ی زلدا در سال آینده میلادی اشاره کرده است و گفته: " این اتفاق همانند پارسال است، که موضوع مشابه در مورد ماریو را شاهد بودیم و احتمالاً به زودی به مناسبت 35 سالگی ماریو در همین سال 2020 میلادی، باید منتظر برنامه‌های ویژه نینتندو باشیم. این اتفاق احتمالاً برای زلدا هم خواهد افتاد."

super mario

از این‌ها گذشته همین چند وقت پیش بود که نینتندو نشان تجاری جدیدی برای بازی افسانه‌ای Ocarina of Time به ثبت رساند. وقتی همه‌ی تکه‌های این پازل را کنار هم بچینیم، می‌توانیم این‌گونه نتیجه‌گیری کنیم که احتمالاً سال آینده شاهد عرضه‌ی کالکشن زلدا باشیم. به علاوه‌ی این‌که احتمالاً به زودی شاهد عرضه‌ی کالکشن ماریو نیز باشیم. بیایید امیدوار باشیم، اگر شاهد عرضه‌ی این عناوين باشیم بدون شک طرفداران نینتندو سال رویایی را در پیش خواهند داشت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ امیدوار به انجام این کار توسط نینتندو هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.