Menu

تماشا کنید: آپدیت جدید بازی Dead Cells بشکه‌های انفجاری را به بازی اضافه می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt، یک بروزرسانی رایگان جدید برای بازی Dead's Cell ، استودیو Motion Twin ارائه شد با تقدیر از تیم Evil Empire این به روز رسانی، با نام "بشکه‌های سرگرم کننده"، حالات جدیدی را در این بازی اضافه می‌کند. بشکه موضوع بزرگ این بروزرسانی است و در این بازی تعداد زیادی از آن‌ها را به سمت شما روانه می‌شوند. برای تماشای جدیدترین تریلر منتشر شده از این آپدیت در ادامه با پردیس‌گیم همراه باشید.

این به روزرسانی همچنین تعدادی دشمنان جدید را اضافه می‌کند که بشکه‌ها را در مسیر شما قرار می‌دهند یا آنها را به سمت شما پرتاب می‌کنند همچنین دشمن تقلیدی وجود دارد که ظاهر خود را به شکل یک بشکه تغییر می‌دهد و خود را به شما نزدیک می‌کند تا به شما آسیب بزند. خوشبختانه‌، راه‌هایی متفاوتی برای پرتاب این بشکه‌ها به سمت دشمنان وجود دارد که می‌توانید بشکه‌های منفجر شونده را به طرف دشمنان پرتاب کنید و آنها را آتش بزنید و یا آنها را با سلاح جدید شوکه کنید.

موسیقی جدید نیز با این بروزرسانی اضافه شده است. که این موسیقی جدید در حقیقت کل موسیقی متن موجود در chiptune (چیپ تیون که با نام‌های موسیقی چیپ یا موسیقی ۸-بیتی نیز شناخته شده‌است، یک موسیقی الکترونیک سینث‌سایز شده‌است که با استفاده از تراشه صدای رایانه‌های قدیمی و کنسول‌های بازی ویدئویی و دستگاه بازی سکه‌ای و به همین ترتیب با استفاده از روش هائی مانند برابرسازی تهیه شده‌است.) است که تجربه یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل را ایجاد می‌کند. برخی از نمونه‌ها در تریلر زیر به همراه Beheaded moonwalking ارائه شده است.

به روز رسانی "Barrels o 'Fun" در حال حاضر برای رایانه شخصی ارائه شده است و بعداً برای کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود.

دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه