Menu

شایعه: آزمایشات زیادی برای نسخه کامپیوتر Bloodborne انجام شده است

شایعات زیادی هستند که خبر از عرضه بازی Bloodborne برای کامپیوتر می‌دهند. اکنون گزارشات جدیدی منتشر شده که ظاهرا ماه گذشته آزمایشات زیادی برای اجرای این بازی روی کامپیوتر انجام شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، کانال PC Gaming Inquisition که قبلا در ماه ژوئن با تعدادی از اینسایدرها درباره پورت این بازی صحبت کرده بود، اکنون اعلام کرد بسیاری از مشکلات و ایرادات نسخه کامپیوتر با انجام این آزمایشات رفع شد‌ه‌اند. او گفت بخش آنلاین هم کاملا قابل استفاده است و کار روی پورت خود بازی هم تقریبا به پایان رسیده است.

PC Gaming Inquisition همچنین اعلام کرد Bloodborne در کامپیوتر به احتمال زیاد با نرخ بالای 60 فریم اجرا نخواهد شد چون در این صورت مشکلاتی به‌وجود می‌آید. البته ممکن است ماد سازان بعد از عرضه بازی قفل فریم آن را بشکنند.

در نهایت هم گفته شد نسخه کامپیوتر و PS5 این بازی در دوران عرضه کنسول‌های نسل بعدی منتشر می‌شوند. ظاهرا کار روی آن تمام شده، پس احتمالا با اعلام و معرفی آن فاصله زیادی نداریم.

PC Gaming Inquisition گفت این جزئیات را از کسانی شنیده که در گذشته اطلاعاتی از بازی‌های معرفی نشده به او داده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند و بعدتر به‌صورت رسمی تایید شده‌اند. او افزود همین منابع به وی گفته بودند انتظار دیدن Elden Ring در نمایش اخیر Xbox را هم نداشته باشد و همین‌طور هم شد؛ پس بعید است این‌بار دروغ گفته باشند.

به‌طور کلی اما PC Gaming Inquisition سابقه چندان درخشانی در زمینه شایعات ندارد، اما اخیرا Demon Souls Remake را به‌درستی قبل از معرفی رسمی آن لو داده بودند. اما به‌طور کلی این حرف‌ها را قطعی ندانید و اطلاعات بالا را شایعه در نظر بگیرید.

Bloodborne هم‌اکنون برای PS4 در دسترس است.