Menu

شایعه: زمان اعلام قیمت Xbox Series X و رونمایی از Series S تا ماه سپتامبر تاخیر خورده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، قرار بود این ماه اطلاعات جدیدی از Xbox که احتمالا مربوط به قیمت Xbox Series X و رونمایی از Xbox Series S بودند ببینیم اما شایعه شده که زمان رونمایی رسمی از این اطلاعات تا ماه سپتامبر (اواسط شهریور) به تعویق افتاده است.

shinobi که قبلا درست بودن اطلاعات خود را ثابت کرده، در انجمن ResetEra گفت به دلیل تاخیر در انتشار Halo: Infinite، اطلاعات جدید Xbox که قرار بود این ماه منتشر شوند تا ماه سپتامبر به تعویق افتاده‌اند.

او گفت این اواخر گزارشاتی درباره Xbox منتشر می‌شوند و انتظار اعلام اخبار رسمی درباره آن‌ها در این ماه نداشته باشید. منظور وی قطعا اطلاعات مربوط به Xbox Series S است که مدل ارزان‌تر Xbox Series X خواهد بود و حالا باید تا ماه آینده برای رونمایی رسمی از آن منتظر باشیم.

مایکروسافت احتمالا تا قبل از رونمایی از Xbox Series S قیمت Series X را اعلام نمی‌کند و به‌نظر می‌رسد برای اعلام این خبر هم باید کمی بیشتر بمانیم.

کنسول Xbox Series X در ماه نوامبر و احتمالا به‌طور دقیق‌تر در 6 نوامبر (16 آبان) منتشر خواهد شد. تاخیر Halo: Infinite احتمالا تاثیرات زیادی روی روند کاری و برنامه‌های Xbox خواهد گذاشت.