Menu

تماشا کنید: بازگشت شخصیت پرطرفدار Dante به بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster

به گزارش پردیس‌گیم، وقتی بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster معرفی شد، خیلی از طرفداران در این فکر بودند که آیا میراث بازی اصلی را به جا خواهد آورد یا خیر. آیا بازی همچنان دانته از Devil May Cry را خواهد داشت، همانگونه که در تبلیغات به آن اشاره شده بود؟ Atlus شرکت سازنده بازی امروز اعلام کرد که دانته به بازی اضافه خواهد شد، اما به صورت محتوای الحاقی پولی.

شخصیت دانته قرار است تحت عنوان "Maniax Pack” اضافه شود و برچسب قیمتی 980 ینی را به خود خواهد دید. این بسته قرار است همزمان با عرضه بازی در ژاپن، در دسترس قرار گیرد.

دانته در اصل جایگزین Raidou Kuzunoha خواهد شد، شخصیت‌ مهمانی که در نسخه‌ی Chronicle Edition بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne در سال 2008،حضور داشت. نامبرده بیشتر بخاطر حضور در Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha vs. King Abaddon شناخته می‌شود. شیوه‌ی جایگزینی و اضافه شدن دانته، به این شکل است که شما با انتخاب “New Game ~Maniax~” شاهد حضور دانته به جای آن شخصیت قبلی خواهید بود.

ظاهر دانته دقیقاً همان است که در عنوان نخست Devil May Cry بود، یک تکنیک و حرکت جدید نیز به آن اضافه شده، تحت عنوان “Son’s Oath.”صفحه‌ی اصلی بازی و نشان آن نیز به Shin Megami Tense III: Nocturne Maniax تغییر خواهد کرد. این Remaster قرار است در تاریخ پنجشنبه ۸ آبان برای PS4 و Nintendo Switch در ژاپن عرضه شود. نسخه جهانی بازی در بهار ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

ویدئوی رونمایی از دانته را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.