Menu

Xbox Series X به احتمال زیاد 16 آبان منتشر می‌شود

از دیشب تا به الان خبرهای جالبی درباره Xbox منتشر می‌شوند. از یک طرف اعلام شد Halo: Infinite تا سال 2021 تاخیر خورده و از سمت دیگر مایکروسافت به یکدفعه و ناگهانی تایید کرد کنسول Xbox Series X در ماه نوامبر (اواسط آبان-آذر) منتشر خواهد شد. در کل روز عجیبی بوده و وقتی عجیب‌تر می‌شود که می‌بینیم باز هم حرفی از قیمت و روز دقیق انتشار زده نشد. به‌نظر می‌رسد سونی و مایکروسافت می‌خواهند تا هر چقدر که ممکن باشد از ارائه اطلاعات تکمیلی دوری کنند؛ اما چیزهایی لو رفته که شاید خیلی از موارد را بر ما روشن سازند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، تام وارن از The Verge، در توئیتر اعلام کرد یک فروشنده به او گفته کنترلر Xbox Series X/S به دست وی رسیده و روی آن نوشته شده "تا قبل از 6 نوامبر (16 آبان) آن را نفروشید و باز نکنید." اگر به خاطر داشته باشید، شب گذشته هم دقیقا مشابه چنین چیزی پیش آمد.

ارسال کنترلرها قبل از عرضه خود کنسول‌ها چیز عجیبی نیست و قبلا هم بارها سابقه داشته است. با توجه به اینکه مایکروسافت عرضه Xbox Series X در ماه نوامبر را تایید کرده، پس چیز عجیبی نیست که کنترلرها از حالا به فروشگاه‌ها ارسال شده باشند و به احتمال زیاد این تصاویر و تاریخ‌ها درست هستند.