Menu

آماری از فروش Horizon Zero Dawn در کامپیوتر؛ 35 درصد از خریداران قبلا با PS4 بازی را تجربه کرده‌اند

Horizon Zero Dawn چهار روز پیش برای کامپیوتر منتشر شد و طبق آمار Steamspy تاکنون بین 200 الی 500 هزار واحد از آن روی این پلتفرم به فروش رفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGAMING، آمار دیگری هم توسط Playtracker منتشر شده که ظاهرا 35 درصد از خریداران Horizon Zero Dawn در کامپیوتر، قبلا آن را برای PS4/PS4 Pro هم تهیه کرده بودند. طبق گفته کسانی که به داده‌های خاصی از SteamSpy دسترسی دارند، این بازی نزدیک به 500 هزار واحد (به‌طور دقیق‌تر 426 هزار واحد) فروش داشته اما باید توجه کرد که آمار SteamSpy به‌طور 100 درصد دقیق نیستند. اگر این بازی 426 هزار واحد فروش کرده، پس احتمالا به‌زودی به لیست بازی‌های با فروش 500 هزار – یک میلیون واحدی وارد می‌شود.

آمار Playtracker بسیار جالب هستند. به‌نظر می‌رسد آمار خریداران نسخه کامپیوتر این بازی که قبلا آن را برای کنسول هم خریده بودند از حد معمول بیشتر است. در واقع فقط Grand Theft Auto V می‌تواند در این زمینه با Horizon Zero Dawn رقابت کند. پس به نوعی Horizon Zero Dawn نتوانسته تعداد زیادی از کسانی که فقط با کامپیوتر بازی می‌کنند را به خود جذب کند.

وضعیتی که بازی در آن برای کامپیوتر عرضه شد را هم فراموش نکنیم. Horizon Zero Dawn مشکلات زیادی روی کامپیوتر مثل قفل بودن انیمیشن‌ها روی نرخ 30 فریم و حذف افکت‌های برف را دارد. مشکلات به حدی است که حل آن‌ها اکنون اولویت نخست استودیوی Guerrila Games است.