Menu

Marvel’s Avengers – حالت عملکرد به طور مداوم 60 فریم بر ثانیه نخواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt، بازی انتقام جویان مارول اکنون کمتر از یک ماه تا عرضه فاصله دارد و با توجه به خاصیتی که این بازی مبتنی بر آن است، انتظارات عظیمی را با خود به دوش می‌کشد. یکی از مواردی که مردم انتظار آن را دارند، عملکرد خوب بازی است که البته برای هر بازی صادق است، اما با توجه به تمرکز مارول انتقام جویان روی رزم، نرخ فریم بالا در اینجا بسیار مهم خواهد بود.

این عنوان در کنسول PS4 Pro، دارای ویژگی Performance Mode است که با افزایش نرخ فریم همراه خواهد بود. اما این اتفاق دقیقاً به چه معناست؟ آیا انتظار داریم 60 فریم در ثانیه ثابتی را همواره داشته باشد؟ خوب، به گفته مدیر بخش مبارزات بازی وینس ناپولی، اگرچه هدف این بازی ارائه نرخ فریم ریت 60 فریم در ثانیه است، اما نرخ فریم آن در زمان‌های متفاوت بازی متغیر خواهد بود. و همواره به صورت ثابت 60 فریم بر ثانیه را از بازی شاهد نیستیم، اما وی همچنین اضافه کرد که :"به همان اندازه ممکن و دارای کیفیت مطلوبی خواهد بود". ناپولی می‌گوید: این عملکرد به اتفاقات و جزئیات درون بازی مانند شخصیت‌های زیادی که روی صفحه نمایش هستند بستگی دارد.

وی در مصاحبه ای با Wccftech گفت: "این نرخ 60 فریم بر ثانیه ثابت نخواهد بود، اما همواره سعی شده است تا در همین حد مطلوب بماند." "60 فریم متغییر است و به جزئیات محیط و تعداد کاراکترهایی که ممکن است داشته باشید و اتفاقاتی که در جریان هستند بستگی دارد. ما در حال کار بر روی بهینه سازی مخصوصی برای این حالت به طور خاص هستیم و ما در واقع در حال کار کردن بر روی بهینه سازی نحوه عملکرد بارگذاری مانند یک اثر یا بارگذاری فیزیک هستیم تا بتوانیم عملکرد 60 فریم را به حداکثر برسانیم، این نوع کارها هم اکنون در حال انجام است. در پایان این پروژه این اتفاقات رخ خواهد داد و باید تا آن زمان منتظر عرضه بمانیم و با خاص بودن این حالت، بدیهی است که هدف عملکرد است. وی همچنین اشاره کرد:" من به عنوان یک گیمر، شخصاً، دوست دارم که همیشه 60 فریم بر ثانیه را ببینم و از تجربه آن لذت ببرم، بنابراین ما همیشه به دنبال آن هستیم که کیفیت مطلوبی را ارائه دهیم. این همیشه هدف اصلی ما است. من نمی‌دانم که چه سناریوهای احتمالی دیگری وجود دارد، بازی در موارد خاصی خیلی حیرت انگیز است تا این تضمین را انجام دهد. "

مدیر سازنده شوون اسکایگ افزود: "ما هنوز هم آن را دنبال می‌کنیم، اما این مهم است. ما پیگیری خواهیم کرد و موارد را به صورت مطلوب‌تری ارائه خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد تا به همین بهینه سازی‌ها برسیم، تا زمانی که بازی به زمان عرضه جهانی برسد. "

عنوان Marvel’s Avengers برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One ، PC و Stadia در تاریخ جمعه، ۱۴ شهریور عرضه می‌شود و همچنین برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X در اواخر سال منتشر می‌شود.