Menu

عجیب، غریب، تلخ، اما واقعی: بازی Halo: Infinite تا سال 2021 تاخیر خورد

در سالی که به دلیل شیوع ویروس همه‌گیر کووید-19 وضعیت ناخوشایندی برای سازندگان به‌وجود آمده، استودیوی 343 طی خبری شوکه کننده اعلام کرد بازی Halo: Infinite تا سال 2021 تاخیر خورده است.

Halo: Infinite که جدیدترین بازی از فرانچایز دوست‌داشتنی Halo است، قرار بود بزرگ‌ترین بازی زمان عرضه Xbox Series X باشد؛ اما حالا قرار است کمی دیرتر از خود کنسول منتشر شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، کریس لی، رئیس استودیوی 343، در توضیحات خود نوشت: "ما تصمیم سختی گرفتیم تا عرضه Halo Infinite را به سال 2021 موکول کنیم تا مطمئن شویم تیم ما زمان کافی برای ارائه تجربه‌ای از Halo که در سطح تصورات ما باشد خواهد داشت."

لی گفت این تاخیر دلایل زیادی داشت، اما گفت ساخت بازی امسال به دلیل شیوع ویروس کووید-19 بسیار سخت شده و تاکید خاصی روی این موضوع کرد. او در ادامه از طرفداران بابت درک این موضوع تشکر نمود و گفت می‌داند که این خبر ناراحت کننده است.

مایکروسافت بیش از یک سال است که در تبلیغات Xbox از Halo: Infinite به عنوان بزرگ‌ترین بازی زمان عرضه Xbox Series X یاد می‌کند و همین مورد این تاخیر را بسیار شوکه کننده کرده است. با این حال، با توجه به واکنش‌هایی که نمایش اخیر بازی دریافت کرد، شاید این تاخیر لازم بوده باشد.