Menu

کنسول Xbox Series X در ماه نوامبر منتشر خواهد شد

در پاییز امسال وارد نسل جدید کنسول‌های بازی می‌شویم و سونی و مایکروسافت در رونمایی اطلاعات بیشتر از کنسول‌های خود نوعی مسابقه تسلیحاتی راه انداخته‌اند. هیچ‌یک از این دو شرکت هنوز اطلاعات تکمیلی از تاریخ انتشار دقیق و قیمت کنسول‌های خود را ارائه نداده‌اند، اما اکنون مایکروسافت با اعلام بازه زمانی انتشار Xbox Series X زمین بازی را برای سونی محدود و تنگ کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت مایکروسافت در سایت Xbox Wire رسما اعلام کرد کنسول Xbox Series X در ماه نوامبر (اواسط آبان-آذر) منتشر می‌شود. با این حال، اطلاعاتی از روز دقیق انتشار و قیمت ارائه نشد. این خبر در حالی آمده که از آن طرف اعلام شد Halo: Infinite که قرار بود بزرگ‌ترین بازی زمان عرضه Xbox Series X باشد تا سال 2021 تاخیر خورده تا اطمینان حاصل شود که سازندگان زمان کافی برای ارائه تجربه‌ای درخور سری Halo دارد.

این اعلامیه جدید هم زیاد سوپرایز کننده نیست چون قبلا هم اعلام شده بود که این کنسول در فصل تعطیلات 2020 منتشر می‌شود. در گذشته Xbox 360 و Xbox One هم در ماه نوامبر منتشر شده بودند.

یک فاکتور کلیدی و تعیین کننده در ابتدای نسل آینده کنسول‌ها می‌تواند عرضه مدل دوم کنسول Xbox Series X باشد که طبق شایعات و اطلاعات لو رفته، نام آن Xbox Series S خواهد بود که قرار است با قیمتی بسیار ارزان‌تر منتشر شود و مثل مدل دوم کنسول PS5 کاملا دیجیتال خواهد بود.