Menu

اطلاعات جدیدی از اسلحه‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، اخیرا ویدیوها و اطلاعات بیشتری درخصوص گیم‌پلی بازی به شدت موردانتظار Cyberpunk 2077 به نمایش گذاشته شد، و این بار شاهد انواع سلاح‌هایی که بازیکنان می‌توانند برای رسیدن به اهداف مختلف از آن‌ها استفاده کنند بودیم. دسته‌بندی آن‌ها به صورت سلا‌ح‌های Tech، Smart ،Power،Melee، Cyberware و موارد دیگر می‌باشد.

سلاح‌ها با دسته‌بندی Tech Weapons بیشتر شبیه به اسلحه‌های امروزی هستند و می‌توانند گلوله‌ها را از پس از برخورد به دیوارها در زاویه‌ی دیگر بازگشت دهند. نوع دیگر یعنی Power Weapons قادر به شلیک از بین دیوارها، سوراخ کردن بتن جامد و کشتن اهداف در پشت آن‌ها هستند. Smart Weapons همانطور که از نامشان پیداست، قابلیت ردیابی دشمنان را دارند. بنابراین می‌توانید گلوله‌ها را در هوا شلیک کنید و آنها به طور خودکار جهت هدف قرار می‌گیرند!!!

یکی از موارد جالب توجه اما سلاح‌های Melee Weapons مانند Thermal Katana یا Cyberware هستند که تنوع بسیار بالایی به مبارزات نزدیک بازی می‌دهند. ما قبلاً شاهد Mantis Blades در تریلر‌های اولیه‌ی بازی بودیم که از بازوهای شخصیت اصلی و دشمنان بیرون می‌آیند و همه‌چیز را قطعه‌قطعه می‌کنند، اما در کنار آن‌ها می‌توانید توپ‌های بازوئی نیز داشته باشید که مواد منفجره را شلیک می‌کند. قطعا غوطه‌ور شدن در میان دشمنان و ناگهان منفجر کردن آن‌ها می‌تواند برای همه‌ی بازیکنان بسیار لذت بخش باشد!!!

تقریباً مانند عناوین نقش‌آفرینی سنتی، سطح‌های مختلفی از لوت کردن وجود دارد. از سطح Common تا سطح Legendary که هر سطح با توجه به نام خود موارد ارزشمندی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. در این میان اما Legendary Weapons نیز وجود دارند که با ویژگی‌های خاص خود هر بازیکنی را مجبور به گشت و گذار در جهان بازی برای یافتن آن‌ها می‌کند. برخی از این سلاج‌ها ممکن است در NPC های خاصی یافت شود و شما باید انتخاب کنید که یا آن‌ها را بکشید و سلاح‌هایشان را بدست آوردید و یا آن‌ها را نکشید، بیخیال سلاح شوید و به مسیر خود ادامه دهید!!!

در این بین برای هر نوع سلاح در هر دسته‌بندی موارد زیادی برای شخصی سازی و ارتقای آن‌ها وجود دارد که ارزش تکرار بازی و تنوع آن را بسیار زیاد می‌کند. مورد قابل توجه اما جزئیات بسیار بالای در نظر گرفته شده برای معیارهای هر سلاح و تاثیر آن بر روند کلی گیم‌پلی بازی است.

عنوان Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای Xbox One ، PS4 و PC در دسترس است و پس از آن در تاریخ نامشخصی برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد.