Menu

تماشا کنید: ویدئو جعبه‌گشایی از دسته‌ی Xbox Series X به همراه تاریخ عرضه احتمالی خود کنسول

به گزارش پردیس‌گیم، باورش سخت است که با وجود نزدیک شدن به بازه‌ی عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد، سونی و مایکروسافت هنوز هیچ تاریخ عرضه و قیمتی را برای PS5 و XBOX SERIES X اعلام نکرده‌اند. وضعیت مایکروسافت از این هم عجیب‌تر است، آن‌ها یک کنسول دیگر نیز دارند که هنوز از آن رونمایی نکرده‌اند! Xbox Series S با وجود تأیید رسمی نشدن از طرف مایکروسافت، اما همه بر وجود آن اذعان داشته‌اند، از سازندگان و بازی‌سازان گرفته تا اطلاعات فاش شده‌ی جدید از جعبه‌ی دسته‌ی کنسول‌ها. سال عجیبی را شاهد بودیم، و چرخه‌ی بازاریابی و تبلیغات عجیب‌تر برای کنسول‌های جدید.

به نظر می‌رسد که دسته‌ی مشترک Xbox Series X و Xbox Series S به طریقی قبل از عرضه‌ی رسمی در اختيار عده‌ای قرار گرفته و یکی از افراد اقدام به تهیه‌ی یک ویدئو جعبه‌گشایی از محصول انجام داده و آن را بر روی انجمن محبوب گیمینگ یعنی ResetERA قرار داده است. احتمالاً در زمان خواندن این خبر، ویدئو مذکور از منبع اصلی حذف شده باشد ولی ما آن را در پائین برایتان قرار داده‌ایم.

xbox series x

این خبر به خودی خود ارزش خبری چندانی ندارد، چرا که ما پیش از این شکل و شمایل دسته‌ی مذکور را دیده‌ایم و اطلاعات زیادی از آن به اشتراک گذاشته شده است. اما چیزی که جالب و حائز اهمیت است تصویر کارت خدمات پس از فروش این محصول است که به همراه ویدئو به اشتراک گذاشته شده است. طبق تصویر، کارت خدمات پس از فروش این دسته تا تاریخ ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. معمولاً این محصولات از خدمات پس از فروش 90 روزه برخوردارند، اما ارائه خدمات پس از فروش سالانه نیز غیر مرسوم نیست.

بنابراین احتمالاً این دسته‌ها در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با پنجشنبه 15 آبان راهی ویترین مغازه‌ها شوند. این که بگوییم این تاریخ عرضه برای کنسول‌های XSX و XSS نیز صدق کند، سخت است، چرا که این دسته‌ها وضعیت ویژه‌ای دارند و از ایکس‌باکس وان نیز پشتیبانی خواهند کرد. از طرفی مرسوم است که دسته‌ها را اندکی قبل از عرضه‌ی کنسول‌ها راهی بازار کنند، اما با توجه به این‌که برای بازاریابی آن‌ها از عبارت Xbox Series X/S استفاده کرده‌اند، نباید فاصله‌ی چندانی با تاریخ عرضه‌ی خود کنسول‌ها داشته باشند.

به همه‌ی این‌ها صحبت‌های خانم امی هود مسئول مالی مایکروسافت را نیز اضافه کنید که گفته بود Xbox Series X قرار است در ماه نوامبر عرضه شود. بازیکنان نیز انتظار عرضه کنسول‌های جدید را در اواسط یا اواخر ماه نوامبر میلادی را دارند که می‌شود حوالی آبان‌ و آذر، این خبر جدید هم به نوعی همان انتظارات را تأیید کرد. همچنین اگر شایعات درست باشد باید به زودی شاهد رونمایی از Xbox Series S باشیم، کنسولی که قرار است ضمن مقرون به صرفه بودن از بازی‌های نسل ۹ پشتیبانی کند.

در پائین تصویر و ویدئو جعبه‌گشایی را مشاهده بفرمایید:

xbox series x

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.