Menu

CD Projekt RED: هنوز 100 درصد از بخش مبارزات نزدیک Cyberpunk 2077 راضی نیستیم و روی آن کار می‌کنیم

استودیوی CD Projekt RED شب گذشته اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد. در نمایش دیشب نمایشی جذاب از Lifepathها و تاثیر آن‌ها روی روند روایت داستان پخش شد که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را ببینید.

حالا سازندگان درباره بخش مبارزات تن به تن و نزدیک هم صحبت کرده‌اند و می‌گویند هنوز جای کار دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، پاول کاپالا، طراح ارشد گیم‌پلی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با VG247 گفت:

"هنوز چند ماه تا عرضه بازی فاصله داریم و در حال حاضر روی مبارزات تن به تن و نزدیک کار می‌کنم. وقت زیادی را به کامل کردن و عالی ساختن آن اختصاص دادیم و اساسا به‌طور 100 درصد از آن راضی نیستیم؛ مخصوصا در زمینه جزئیات وارد شدن ضربات. پس هنوز روی آن کار می‌کنیم.

خوشحالم که به شما بگویم حتی الان هم از قبل بسیار بهتر شده و در آینده از این بهتر هم خواهد شد و می‌دانیم این چیزی است که اساسا باید آن را عالی بسازیم. اما همان‌طور که گفتید، ساخت مبارزات تن به تن و نزدیک در زاویه دید اول شخص از همان ابتدا بسیار سخت است، پس کار آسانی نبود و ریشه کاری ما هم ساخت بازی‌های‌ با زاویه سوم شخص بوده است. بخش بزرگی از توسعه بازی ما هم به این اختصاص داده شد که چگونه می‌توان در زاویه اول شخص مبارزات تن به تن ساخت؟ روی آن کار می‌کنیم."

جدا از مسئله کیفیت کاری، قطعا بعضی از بازیکنان دوست دارند که کل بازی را از طریق مبارزات تن به تن ادامه بدهند و از اسلحه استفاده نکنند. حالا سوالی پیش می‌آید که دقیقا انجام چنین کاری چقدر با دوام و امن است؟ کاپالا گفت:

"ما خیلی تاکید کردیم که دشمنان این بازی در دنیای آن وجود دارند. اگر یک کاتانا بردارید و در مبارزه دو تک‌تیرانداز وجود داشته باشد، آن‌ها شما را راست‌راست نگاه نمی‌کنند و با اسلحه اسنایپ خود به شما شلیک خواهند کرد. پس اساسا باید روی نحوه ورود به مبارزه و برنامه‌ریزی خود فکر کنید. بله از نظر فنی می‌توان با یک کاتانا به همه‌جا رفت. با این حال، اگر یک هلیکوپتر ببینید، با یک چاقو به آن حمله‌ور می‌شوید؟ فکر نمی‌کنم. شاید استراتژی خوبی نباشد."

در واقع اگر شما خودتان را زیاد دست‌بالا بگیرید و بگویید دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، پس قطعا شکست می‌خورید.

بازی Cyberpunk 2077 روز 29 آبان برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. بازی از روز اول عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X روی آن‌ها هم اجرا خواهد شد، اما بهبودهای تکمیلی و مخصوص به آن‌ها تا سال آینده انجام خواهند شد.