Menu

عرضه عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تاخیر خورد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt، سازندگان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با بیان این موضوع که و طبق پیامی که از توییتر خود به اشتراک گذاشتند اعلام کردند که بازی نقش آفرینی در دست ساخت آنها به تعویق افتاده است پیش از این برای انتشار نسخه‌ای در اواخر سال 2020 برنامه ریزی شده بود، اکنون قرار است در سال 2021 شاهد عرضه این بازی باشیم.

توسعه دهندگان در پیام خود اظهار داشتند که "با توجه به سطح کیفی مورد نظر خود و جاه طلبی" که آنها هنگام توسعه بازی برای خودشان تعیین کرده‌اند ، تصمیم گرفته‌اند انتشار این بازی را به تعویق بیاندازند تا "بهترین تجربه ممکن بازیکن را تضمین کنند". زمان دقیق و مشخصی برای انتشار در سال 2021 ارائه نشده است، اما آنها می‌گویند اطلاعات بیشتر در مورد "تغییرات کلی و جزئیات دیگر که به ما در دستیابی به این هدف کمک خواهد کرد" بعداً به اشتراک گذاشته می‌شود.

این اولین باری نیست که بازی Bloodlines 2 به تعویق افتاده است. این بازی در ابتدا قرار بود در اوایل سال جاری منتشر شود، اما در اکتبر سال 2019، Hardsuitدر گزارشی عرضه آن را تا اواخر سال 2020 به تعویق انداختند.

در اوایل سال جاری، استودیو تأیید کرد که به دنبال یکسری مسائل، روابط خود را با نویسنده Chris Avellone قطع کرده است و پس از همکاری کوتاه با وی در بازی، هیچکدام از کارهای او برای بازی استفاده نمی‌شود.

هر زمانی که در سال آینده عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 عرضه شود، برای کنسول‌های PS5 ، Xbox Series X، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.