Menu

مایکروسافت دیگر از عبارت Xbox 20/20 برای انتشار اطلاعات جدید Xbox استفاده نمی‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت برای اینکه انعطاف‌ بیشتری در ارائه اطلاعات جدید از دنیای Xbox داشته باشد، عبارت Xbox 20/20 را کنار بگذارد.

مایکروسافت در ماه مه امسال اعلام کرده بود با برنامه Xbox 20/20 ماهانه اطلاعات جدیدی از Xbox Series X ،Xbox Game Pass، پروژه xCloud و استودیوهای بازی‌سازی Xbox منتشر می‌کند. متاسفانه فقط هم در همان ماه مه بود که این برنامه به‌روزرسانی شد و طرفداران از آن زمان تاکنون می‌خواستند بدانند که چه اتفاقی افتاده است.

مایکروسافت اکنون در سکوت خبری مطلب اولیه Xbox 20/20 در سایت رسمی Xbox Wire را به‌روزرسانی کرده و خبر از کنار گذاشتن این عبارت داده است:

"Xbox طبق آنچه که فهرست شده، سال بسیار بزرگی در پیش دارد. بعد از ارزیابی مجدد برنامه‌ریزی‌های امسال تصمیم گرفتیم استفاده از عبارت Xbox 20/20 را متوقف کنیم چون باعث می‌شد مردم فکر کنند ما فقط از همین طریق و با یک نمایش اختصاصی اطلاعات و اخبار جدید اعلام می‌کنیم. ما خیلی چیزهای بیشتری درباره Xbox Series X، بازی‌های جدیدی مثل Halo: Infinite و گیمینگ ابری با Xbox Game Pass داریم که می‌خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم. ما این اخبار را به روش‌های مختلف و متنوعی اعلام می‌کنیم. این روش‌ها می‌توانند نمایش‌های اختصاصی، ویدیوهای یوتیوب، همکاری با دیگران یا از طریق Xbox Wire باشد. ما می‌خواهیم در نحوه برقراری ارتباط با شما انعطاف‌پذیر باشیم."

انتظار می‌رود اطلاعات بیشتر از Xbox Series X و Xbox Game Pass اواخر ماه جاری منتشر شود. احتمال داده شده که از مدل ارزان‌تر Series X یعنی Series S هم رونمایی خواهد شد.