Menu

کارگردان روایی بازی Assassin’s Creed Valhalla درخصوص شخصیت Layla توضیح می‌دهد

هشدار:این متن قسمت مهمی از داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey را اسپویل می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از vg247، برای کسانی که با داستان پیچیده و متصل سری‌بازی Assassin’s Creed آشنا نیستند، لیلا حسن (Layla Hassan) عضو انجمن برادری یا Assassin’s Brotherhood است. او در مورد خاطرات کاساندرا در Assassin’s Creed Odyssey تحقیق می‌کند و پس از کاوش در شهر گمشده آتلانتیس در DLC بازی، موفق می‌شود تا Staff of Hermes را به دست بیاورد.

در پایان بازی Assassin’s Creed Odyssey، لیلا با استفاده از Staff of Hermes موفق می‌شود تا با آلتیا (Aletheia) ارتباط برقرار کرده و از این طریق "وارث خاطرات (Heir of Memories)" می‌شود.

به هر حال، طبق توییت جدید منتشر شده از مک دویت، وی اخیراً اظهار داشت که به زودی به طرفداران این سری دلیل کافی برای دوست داشتن شخصیت Layla داده می‌شود.

"[طرفداران] به زودی لیلا را نیز دوست خواهند داشت."

این توییت در پاسخ به گفته‌ یکی از طرفداران بود که بیان کرده بود: "طرفداران همه‌ی شخصیت‌های زن سری‌بازی Assassin's Creed به جز لیلا حسن را دوست دارند."

نکته‌ی جالب اما ادامه‌ی این گفتگو بود، جایی که آن طرفدار دوباره پاسخ داد که مک دویت اواخر امسال وعده های زیادی به بازیکنان در خصوص Assassin's Creed Valhalla داده است.

و پاسخ مک دویت در این مورد :" فکر می‌کنم رویکرد مناسب این نیست که از خود بپرسید، آیا من هر انتخابی را که انجام داده‌اند دوست دارم؟ آیا آنها چیز جالبی را انجام دادند؟ ما همیشه نمی‌توانیم همه را خوشحال کنیم. اما می‌توانیم به همه نشان دهیم که کار و تلاش خود را انجام داده‌ایم."

مک دوییت در بین طرفداران این سری‌بازی محبوب است، بنابراین به نظر می‌رسد بازیکنان به وعده‌های مختلف او در مورد بازی Assassin's Creed Valhalla اعتماد کنند. با توجه به اینکه وی در جامعه‌ی مجازی فعال است، مرتباً نکات و انتظاراتی از بازی را برای طرفداران مطرح می‌کند تا لیستی متعادل از آنچه در بازی بعدی این سری انتظار دارند را ارائه دهد، و بنابراین قول وی برای بازگرداندن نظرات مردم درباره لیلا توسط اکثریت بازیکنان به خوبی پذیرفته شده است.

در جدیدترین اخبار مرتبط به بازی، جدیدترین تریلر Assassin's Creed Valhalla منتشر شد که علاوه بر نگاهی بهتر بر شحصیت زن بازی، موسیقی متن زیبای آن را نیز با خود به همراه داشت.

عنوان Assassin's Creed Valhalla قرار است در تاریخ 17 نوامبر 2020 برای رایانه‌های شخصی، PS4 ، Xbox One و Stadia منتشر شود. همچنین این بازی اولین عنوان Assassin's Creed است که برای نسل بعدی کنسول ها یعنی PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد.