Menu

بازی بعدی BioShock داستان‌محور و دارای محیطی جدید خواهد بود

طبق گزارشات جدید، بازی بعدی BioShock مثل نسخه‌های قبلی داستان‌محور و دارای محیطی جدید خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، کاربری به نام Mauro NL متوجه شد که استودیوی Cloud Chamber در سایت رسمی خود فراخوان کاری جدیدی زده است. در این فراخوان مشخص شد که بازی بعدی BioShock با موتور Unreal 4 ساخته می‌شود و برای کنسول‌های نسل بعدی برنامه‌ریزی شده که البته چندان هم عجیب نیست چون هنوز چند سال با عرضه آن فاصله داریم.

اطلاعات از این بازی بسیار کم هستند چراکه هنوز خیلی تا انتشار آن باقی مانده، اما فهمیدیم که در نسخه بعدی محیطی کاملا جدید خواهیم دید. در این فراخوان کاری نوشته شده "به یک دنیای فانتزی جدید زندگی می‌بخشیم."

بازی جدید BioShock همچنین داستانی و سیستم‌محور خواهد بود و مبارزات "همه‌پسند و رضایت‌بخشی" خواهد داشت و با جهانی بسیار واکنش‌پذیر امکان نفوذ افکار بازیکن هم در آن وجود دارد.

با توجه به اینکه هنوز چند سال تا انتشار این بازی باقی مانده، طرفداران BioShock فعلا می‌توانند با انجام دوباره نسخه‌های قدیمی خود را سرگرم نگه دارند. آخرین نسخه از BioShock به‌نام Infinite در سال 2013 برای کامپیوتر، PS3 و Xbox 360 منتشر شد. Infinite در کنار دو بازی اول این سری برای کامپیوتر، Switch ،PS4 و Xbox One به‌صورت Remaster شده در قالب BioShock: Collection در دسترس قرار گرفته‌اند.