Menu

تصویر هنری جدیدی از BossLogic منتشر شده که ممکن است به معرفی بازی Injustice 3 اشاره داشته باشد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، با توجه به اهمیت رویداد FanDome مربوط به دنیای DC که مدت زمان زیادی تا نمایش آن نمانده است، طبق معمول از مدتی قبل طرفداران آن تئوری‌های مختلفی را در خصوص بازی‌هایی که در این رویداد معرفی می‌شوند مطرح می‌کنند. یکی از آن تئوری‌ها شایعه‌ی ساخت بازی Suicide Squad توسط استودیوی Rocksteady بود که مدتی بعد توسط همین استودیو تأیید شد و تئوری محتمل دیگر نیز معرفی جدیدترین عنوان Batman ساخت WB Montreal بوده که البته هنوز تایید نشده است. اما یکی از تئوری‌های مهم چند وقت اخیر در خصوص معرفی بازی Injustice 3 بوده است جایی که برخی از طرفداران اعتقاد دارند رونمایی از یک بازی جدید Injustice می‌تواند در این رویداد بسیار محتمل باشد، و طرح هنری جدید منتشر شده از BossLogic نیز احتمال آن را بیشتر از گذشته کرده است.

هنرمند BossLogic به تازگی در توییتر ظاهر شد تا یکی از جدیدترین آثار هنری خود را به عموم و خصوصا بازیبازان نشان دهد. یک پوستر که نام بازی Injustice 3 را نشان می‌دهد و در پس‌زمینه‌ی آن شاهد یک ساعت هستیم که می‌تواند نمادی برای گذر زمان و نزدیک شدن به تاریخ معرفی بازی باشد.

موضوعی که در مورد این طرح هنری وجود دارد مشخص نبودن صحت آن است، یعنی ممکن است با وجود این پوستر، بازی Injustice 3 در رویداد FanDome معرفی نشود و یا اصلا در دست توسعه نباشد. در گذشته BossLogic کارهای هنری رسمی را برای بازی های ویدیویی انجام داده است، برای مثال وی اخیرا برخی از طرح‌های اصلی بازی Assassin's Creed Valhalla را در اوایل سال جاری منتشر کرده است. در هر حال این سبک هنرمندان در برخی زمان‌ها طرح‌های هنری خود را نیز برای بازی‌ها منتشر می‌کنند که رسمی نیستند و نمی‌توان با استناد به آن‌ها نتیجه‌گیری کرد.

حتی اگر پوستر جدید BossLogic را هم در نظر نگیریم، طبق گزارش‌های اخیر شایعاتی مبنی بر معرفی این بازی و در دست توسعه بودن آن مطرح شده بود. با توجه به اینکه استودیوی NetherRealm حق ساخت هر دو مجموعه‌ی محبوب Injustice و Mortal Kombat را در دست خود دارد و عنوان موفق Mortal Kombat 11 آخرین ساخته‌ی آن‌ها است، احتمال این قضیه که حال استودیو به ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری‌بازی Injustice بازگردد وجود دارد.

با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری رویداد FanDome، اگر قرار باشد عنوان Injustice 3 معرفی شود این رویداد بهترین گزینه‌ برای معرفی و نمایش تریلری از جدیدترین نسخه‌ی این سری است. رویداد FanDome در تاریخ 22 اوت برگزار خواهد شد.