Menu

تماشا کنید: اطلاعات بیشتری از بخش Ultimate Team عنوان FIFA 21 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، چه خوب یا چه بد، بخش Ultimate Team سری بازی FIFA جایی است که شرکت EA سود اصلی ساخت این سری‌بازی را از آن به دست می‌آورد و خوب طبیعتا روی این بخش بسیار بیشتر از سایر بخش‌های این بازی سرمایه‌گذاری می‌کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد تیم ساخت بازی توجه اصلی خود را روی این بخش گذاشته و بخش‌های دیگر آن تغییرات زیادی نداشته‌اند. برخلاف سایر بخش‌ها، Ultimate Team در FIFA 21 تغییرات بسیار زیادی به خود دیده که شرکت EA با انتشار تریلری بازیبازان را به تماشای این تغییرات دعوت کرده است.

احتمالاً هیجان انگیزترین ویژگی جدید Ultimate Team در FIFA 21، قابلیت بازی به صورت co-op باشد. این قابلیتی است که بسیاری از طرفداران سری‌بازی PES عاشق آن هستند و وقت آن شده بود که در بازی FIFA نیز شاهد آن باشیم. جایی که شما و یک دوست می‌توانید به صورت آنلاین و یا با AI gameplay بازی کرده تا در برابر جهان رقابت کنید. نکته مهم این است که با گذر زمان و تجربه‌ی بیشتر بازی هر دو بازیکن در حالت co-op پیشرفت می‌کنند. این امر به این دلیل است که EA اهداف جدیدی را برای بخش co-op در بازی معرفی می‌کند. برخی از این اهداف کاملاً از اهداف عادی جدا هستند، اما یکسری نیز مشابه می‌باشند.

همچنین در جدیدترین نسخه‌ی این بازی EA سعی دارد تا رویدادهای فصلی بازی FIFA 20 را برای این بازی نیز گسترش دهد. که علاوه بر جایز‌ه‌های درنظر گرفته شده برای رویدادهای سابق شامل موارد جدیدی خواهد شد. برای مثال آن‌ها به شما گزینه‌ای برای انتخاب بین دو تیم از یک شهر یا انتخاب بین دو رقیب دیرینه را می‌دهند. در نتیحه ممکن است مجبور شوید در یک رویداد مشخص بین اینتر میلان و A.C میلان یکی را انتخاب کنید.

در حالی که اکثر تغییرات به نمایش درآمده در تریلر بازی مثبت به نظر می‌رسند، اما همچنان بزرگترین مشکل بخش FUT وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. این مورد به سرعت به یکی از بدترین موارد موجود در بازی تبدیل شده که رویکرد آن باعث ناراحتی بازیکنان سرتاسر جهان شده و تاثیر منفی بر موفقیت بازی می‌گذارد. در این بین کشورهایی مانند بلژیک نیز وجود دارند که این پرداخت‌های درون برنامه‌ای را غیرقانونی دانسته، و شرکت EA باید هرچه زودتر برای این قضیه راه‌حل مناسب را اتخاذ کند.

عنوان موردانتظار FIFA 21 قرار است در تاریخ 9 اکتبر برای رایانه‌های شخصی ، PS4 و Xbox One عرضه شود. این بازی در تاریخی نامشخص برای پلتفرم‌های Nintendo Switch ، PS5 ، Stadia و Xbox Series X نیز عرضه خواهد شد.

اکنون شما را به تماشای تریلر این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه