Menu

شایعه: Elden Ring در Gamescom نمایش ندارد، اما شاید در Game Awards آن را ببینیم

صبر برای اطلاعات بیشتر از بازی Elden Ring ادامه دارد. چیزی که آن را نسبت به بازی‌های قبلی FromSoftware و میازاکی متمایز می‌کند، این است که جرج مارتین، نویسنده کتاب‌های Game of Thrones هم در ساخت آن نقش دارد. ماه گذشته شایعه شده بود که Elden Ring در رویداد دیجیتالی Xbox نمایش دارد، اما این‌طور نشد. آیا باید در Gamescom منتظر آن باشیم؟ به‌نظر می‌رسد که نه.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، در توئیتر از جف گراب پرسیده شد از بین Bakugan و Elden Ring نمایش کدام بازی در Gamescom محتمل‌تر است و او گفت Bakugan. چند وقت پیش هم قبل از برگزاری نمایش دیجیتالی Xbox Series X چنین سوالی از گراب پرسیدند و وی هم همین پاسخ را داد. با این حال، جف گراب در GamesBeat Decides 157 نوشته "فکر نمی‌کنم Elden Ring اصلا امسال نمایشی داشته باشد؛ شاید مراسم The Game Awards استثنا باشد."

بعد از Gamescom، همایش Tokyo Game Show هم در فرمت دیجیتالی برگزار خواهد شد. به‌نظر می‌رسد در آنجا هم خبری از Elden Ring نخواهد شد. به هر حال همه چیز را به عنوان شایعه در نظر بگیرید. Bandai Namco و FromSoftware شاید به‌طور ناگهانی و بی‌خبر یک تصویر یا تیزر از بازی منتشر کنند.

بازی Elden Ring برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. هنوز حرفی از نسخه‌های نسل بعدی زده نشده است.